WallaceXIV
Semiprofi
Hast du im Grafik-Menu Sichtfeld voll aufgedreht? Vllt liegt es daran.
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Hast du im Grafik-Menu Sichtfeld voll aufgedreht? Vllt liegt es daran.
kommt schon jungs kann mir denn erlich keiner mit meinem problem helfen!
Sichtfeld ist FOV, das hat leider nichts damit zu tun. Es geht bei FOV um die erweiterung zu den seiten. Du siehst also einen genger an den seiten eher - sichtfelderweiterung. Default ist 60 und sollte man auf 80 stellen.
Das was mich betrifft ist eher tiefenschärfe oder tiefendetails, weil die püppies ja in einem "nebel" stehen. Das kann man per tweak bei crysis zb. einstellen und frist u.u. auch frames.
Danke für den Link. Ich hoffe das die Mod-Tools bald kommen, dass es ein richtiger Mod wird, und ich hoffe auch das es nicht nur AK-U und die AK gibt.
Gab es Probleme mit den russischen Spielen? Oder kann man problemlos zugreifen?
naja - eine so verstümmelte Version könnte das Game für Clanwars & Ligagames echt interessant machen ...
Jo hab ich mir schon gedacht. Hast du das noch bei anderen Maps feststellen können? Mal die Tiefenunschärfe Option deaktivieren. Alles mal probieren, auch wenn es zunächst sinnlos erscheint.
edith: lol, hab ´mir den link und die neuerungen des mods durch gelesen. JA, wir nähern und CS1.6 alles schön puristisch machen. Alles was individuell wird, wird gekappt.
Ja klar ja keine neuerungen, neuerungen sind immer doof am besten alles lassen wie es ist Könnte ja sein das ein Pro Gamer mal von nen RC Car gekillt wird und dadurch seinen Skill verliert... Und bevor wir CS1.6 zocken machen wir lieber BO zu 1.6edith: lol, hab ´mir den link und die neuerungen des mods durch gelesen. JA, wir nähern und CS1.6 alles schön puristisch machen. Alles was individuell wird, wird gekappt.
Ja klar ja keine neuerungen, neuerungen sind immer doof am besten alles lassen wie es ist Könnte ja sein das ein Pro Gamer mal von nen RC Car gekillt wird und dadurch seinen Skill verliert... Und bevor wir CS1.6 zocken machen wir lieber BO zu 1.6
Ein halbes Jahr L4D ESL und teilweiße L4D2 ESLWenn ich sowas lese, dann sehe ich das zu wahrscheinlich noch nie ernsthaft Liga gespielt hast
IN PROGRESS
- Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
- Incomplete server browser results.
- Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
- /connect
- /reconnect
- Improved threading performance on computers with only 2 cores.
- Fixed random freezes in certain computer configurations.
- Increased reserved slots to 9.
- Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared – in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
- Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
- Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
- Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
- Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
- Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
- Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
- Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location
- Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
- Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
- Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
- Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
- Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
- Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
- User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)
Und bitte das Spawnsystem anpassen. Hat mich mal wieder viel Nerven gekostet.