Shutterfly
Enthusiast
Moin moin,
auf der Suche nach einer möglichst flachen und leisen Pumpe bin ich auf dieses Exemplar gestoßen:
DC12V ultra thin computer water cooling cooler mute circulating pump G1/4 thread very quiet noise almost-in Fans Office on Aliexpress.com | Alibaba Group
Auf dem Papier sieht das schlechte englisch ja gar nicht so übel aus, jedoch traue ich dem Braten nicht:
New arrived DC12V computer water cooling cooler mute circulating pump head 4 m G1 / 4 thread very quiet ceramic bearing noise almost 0
Size: 60 (L) x60 (W) x 31 (H)
Material: Engineering Plastics
Performance: Maximum lift (vertical height) 4 m; maximum flow 500L / H
Input voltage: 8 - 12V
Power connectors: 3Pin
Weight 350G
Thread size: international standard G1/4
Supplied accessories: pagoda-shaped connector-2pcs, screw connector-1pcs.
Daher wollte ich mal in die Runde fragen, ob irgendwer irgendwas zu diesen Pumpen gehört hat?
auf der Suche nach einer möglichst flachen und leisen Pumpe bin ich auf dieses Exemplar gestoßen:
DC12V ultra thin computer water cooling cooler mute circulating pump G1/4 thread very quiet noise almost-in Fans Office on Aliexpress.com | Alibaba Group
Auf dem Papier sieht das schlechte englisch ja gar nicht so übel aus, jedoch traue ich dem Braten nicht:
New arrived DC12V computer water cooling cooler mute circulating pump head 4 m G1 / 4 thread very quiet ceramic bearing noise almost 0
Size: 60 (L) x60 (W) x 31 (H)
Material: Engineering Plastics
Performance: Maximum lift (vertical height) 4 m; maximum flow 500L / H
Input voltage: 8 - 12V
Power connectors: 3Pin
Weight 350G
Thread size: international standard G1/4
Supplied accessories: pagoda-shaped connector-2pcs, screw connector-1pcs.
Daher wollte ich mal in die Runde fragen, ob irgendwer irgendwas zu diesen Pumpen gehört hat?