Ich habe eine H115i. Wird es rechtzeitig zum Start von AMDs Ryzen ein Umrüstkit für AM4 geben? Wenn ja: Wier kommt man an das Umrüstkit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Quelle: H105 und AMD Sockel AM4 - The Corsair User ForumsBluebeard schrieb:Im Moment warte ich noch auf ein Feedback. In der Regel wird dies bei Nachweis über einen Kauf eines AM4 Boards und unserer Kühlung ermöglicht. Bis es genaue Informationen gibt ist dies aber Spekulation meinerseits. Mehr dazu zu einem späteren Zeitpunkt sobald die Sachen tatsächlich zu haben sind.
Seit Ende Februar werden die Kits nun angeboten. Am 28. Februar habe ich kostenpflichtig zwei Kits bestellt, die sollten ursprünglich ab 2. März ausgeliefert werden. Status heute: "zurückgestellt". Am 7. März habe ich dann noch mal eines der kostenlosen Kits bestellt, Status seither unverändert "ausstehend". Seit Anfang März steht auf der Homepage unverändert die Mitteilung, die Lieferung würde innerhalb von 1-2 Wochen erfolgen. Wann bekommt es Corsair endlich hin, ein Stück gestanztes Stahlblech zu verschicken?
AM4-AMD Retention Bracket Kit for Hydro Series Coolers
Dear ***
We here at CORSAIR continue to work to fulfil orders for our complimentary AM4 Hydro Series mounting bracket for AMD Ryzen CPUs, following high demand from all around the world.
We are pleased to announce that we expect most outstanding orders of the AM4 bracket to ship to pre-order customers in early April. As such, you should expect an update on your order's shipping status on or before April 7th.
As a reminder, the free AM4 bracket is only needed if you are using a CORSAIR Hydro Series H50, H55, H75, H80i v2 (H80i GT), H90, H100i v2 (H100i GTX), H105, H110i GTX or H115 CPU cooler. If you are using a CORSAIR H60, H110i or H100i, these coolers ship with a fully compatible AM4 mounting bracket included in the box.
Thank you for your patience
CORSAIR Customer Service Team
Your Shipment #XXXXXX1 for Order #XXXXX! Thank you for your order from corsair.com. You can check the status of your order by logging into your account. If you have any questions about your order please contact us at support@corsair.com or call us at 1-510-657-8747 Monday - Friday, 8am - 5pm PST.
Your shipping confirmation is below. Thank you again for your business.Your Shipment #XXXXXXXXXXXX1 for Order #XXXXXXX