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Die Might&Magic Spiele sind mal so dermaßen schlecht!
Neuer Screenshot:
Minimum System Requirements
OS: Windows Vista (Service Pack 1) 32-bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)
Graphics card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance)
Sound card
DirectX Compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System Requirements
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 570 or ATI Radeon 6950)
Sound card
DirectX Compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
In the near future, world leaders are mere seconds from signing a global treaty and bringing an end to war as we know it when a devastating terrorist attack rips through the peace conference, killing all in attendance. In a world left with no politicians, diplomats, or activists, only the Generals remain. It’s up to you to assume their roles, command their forces, and put an end to global terrorism once and for all.
Features:
• All-Out War — Take control of three unique factions, competing for resources, building up your base of operation, and leading massive batteries of tanks, soldiers, and aircraft into battle.
• Uncanny Sense of Realism — Frostbite 2 technology allows for visceral, visually stunning conflict at an epic scale. Incredibly detailed units and environments, dynamic physics, and exhilarating visual effects bring the battle to life in ways never before seen. This is the closest thing to real war without the consequences.
• New Ways to Dominate or Ally with Your Friends — Go beyond classic deathmatch with a selection of new multiplayer game modes, designed with both cooperative and competitive play in mind.
• Thrilling Campaign — Command the war on terror in an electrifying single-player campaign. Experience the dramatic story from multiple perspectives — from heroic General to crazed terrorist — while engaging the enemy in pulse-pounding tactical combat.
• Ever-Evolving Experience — Enhance your game with an expanding array of downloadable content. From maps and units to factions, campaigns, and more, the fight against terrorism is deeper than ever.
oh mann ich könnte heulen vor Freude
Generals 2 (war für mich der beste Teil nach den ganz alten C&C Spielen)
Frostbite 2 und dann auch noch von Bioware.
so ähnlich wars bei mir. Tiberian Dawn war mein erstes PC Game das ich gezockt habe und auch heute in meinen augen eines derbesten RTS Games, und vorallem noch knackig schwerC&C1 war mein erstes PC-Spiel. Morgens habe ich mit meinem Vater den 3.200,- DM PC bei Escom gekauft und am Nachmittag bin ich alleine zum MediaMarkt gefahren und habe mir die große Schachtel geholt
Entweder man liebt es, oder man hasst es. Aber für die meisten C&C-Fans ist Generals kein zugehöriger Teil der Reihe. Mir hat es auch nie gefallen.
dem ist nichts weiter hinzuzufügen. Generals ist RTS, aber bei leibe kein C&C
Westwood? C&C Alarmstufe Rot 2 kam vor Generals raus und das war schon von EA.
mir scheint es das ea mittlerweile recht vieel studios in bioware umbenannt hat um vom guten ruf zu profitieren, wer da genau noch zum ur bioware gehört kann man kaum nachvollziehen..
ich fand das letzte c und c mit basenbau (war glaub ich tiberium wars) richtig gut, filme gefieln mir ,die missionen, die grafik und die story.
generals war damals gut, aber kein wirkliches c und c, man hätte es auch real strategy warfare xy nennen können..
hatte im übrigen die ungekürzte de version die indiziert wurde, also nix generäle..
Bambi32 schrieb:Leute, fallt nicht auf dieses Bioware label rein. EALA hat die vorigen teile entwickelt (C&C Generals, C&C3, RA3, C&C4, Schlacht um Mittelerde). EALA wurde aber nach C&C 4 aufgelöst. In dem gleichen gebäude sitzen jetzt viele neue mitarbeiter und auch ein paar talente, die an heroes of might & magic gewirkt haben. Vor einem jahr wurde der neue alte schuppen "Victory games" geannt. Aus offensichtlichen marketing gründen wurde es nun zu einer Bioware schmiede umbenannt(da viele Bioware kennen, und mit guter qualität in verbindung bringen). Das heißt, dass dieses spiel bis auf den namen nichts mit Bioware zutun hat.
Was macht dann das EA-Logo auf beiden Spielen?
Die Realität sieht aber anders aus, der letzte Westwood Mitarbeiter hat das Team das an Generals gearbeitet hat, erst nach der Fertigstellung verlassen, am Anfang war das noch ein reines Westwood Projekt, samt eigener Engine, nämlich SAGE (W3D).ihr redet alle nonsens leute bei Generals merkt man schon deutlich die einwirkung von EA, RA2 kam noch von den Westwood entwicklern!
Was macht C&C für dich aus?warum beharren hier alle auf das 3. C&C Franchise? was soll das? was genau hat C&C ausgemacht? und was davon findet man in Generals? los erzähl mal einer mich interessiert das jetzt
was genau hat C&C ausgemacht? und was davon findet man in Generals?
Why were we discussing Command & Conquer? More specifically, as I asked both men, why should we think of the upcoming Command & Conquer Generals 2 as a BioWare game? After all, wasn't Generals 2 in development at the former EA LA studio, which was known briefly as Victory Games? And wasn't that studio simply re-branded as BioWare Victory? Is there really anything BioWare about this game other than the name?
Should I be so cynical?
"I hope not," Muzyka said to me.
"We want to bring BioWare quality," he said. "We want to bring a compelling story to a real-time strategy kind of experience."
We're talking about a real-time strategy game that's part of a series that, if it was ever known for story, was known for cheesy live-action sequences starring hammy actors and, once pro wrestler Ric Flair being attacked by a bear. (To be fair, that was from the goofier Red Alert sub-brand of C&C games.)