RaceRoom the Racing Experience ist über Steam downloadbar

dann versuche ich mich jetzt auch mal, auch wenn ich voll abloosen werde.
 
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ja bei mir ists noch etwas mehr dabei mag ich Zandvoort. :hmm:
 
l_135.gif

Ich denke die meiste Zeit verliere ich in Sektor 2 obwohl ich die Kurve die mit 90km/h angegeben ist mittlerweile mit ~105 packe , aber bei den beiden vorher hab ich das Gefühl das die mit nem anderen Winkel schneller gehen könnten . Die vorletzte ( in der ich die Runde ungültig mache ) geht besser wenn man etwas später auf dem rechten Begrenzer geht . Aber Irgendwo mache ich noch nen groben Fehler bzw. muss ne Kurve viel zu langsam nehmen...Naja , Samstag/Sonntag sollte ich Zeit haben , hoffe das ich noch min. ne Sek. finde , bisher konnte ich mich auf jedem Track verbessern , Hockenheim 0,5sek. , Norrisring 0,3 sek. , Red Bull und Zandfoort hatte ich leider keine Zeit zum vegleichen , aber gebracht hats schon was bisher...
https://www.youtube.com/watch?v=dPHJlEHr0vc&list=UU6OHern25pfDaxlrnFfK_MA
 
Heieiei du knallst aber die Gänge runter, real hätten sie dich schon entlassen weil du nach 2 Runden einen neuen Antriebsstrang bräuchtest.:shot:
 
Hehe , solange es so funzt...~3 zehntel konnt ich noch gut machen , in Sektor 2 hol ich auch locker noch 3 raus , bringe sie aber nicht über die Runde : (
hab nu gemerkt das die vorletzte wenn man kurz nach der roten tafel bremst besser geht...
 
ich brauche das nicht weiter testen ich komme nie an die Zeit ran. Aber wer weiß nach 500 Runden vielleicht doch :bigok:
 
Oh da habe ich auf dauer keine Lust zu. Ich fahre lieber irgendwo Rennen als mich wegen einer Zehntel dauerhaft allein im Kreis zu drehen
Wenn das nach 30 Runde nicht klappt wars das für mich.
 
Hatte trotz neuem FFB immer noch wenig Gefühl für die Fahrzustände der Wagen und es war deutlich anders zu anderen Sims.

Heute von nem Freund nen Tip bekommen einige Einstellungen am Lenkrad direkt zu ändern die eigentlich nur für die Verwendung des Lenkrads auf Konsolen sein sollen laut Anleitung.
Diesen hab ich dadurch bisher keinerlei Beachtung geschent und waren auch auf 0 gestellt standardmäßig.

Es geht um "Spring Setting (SPR)" und "Damper Setting (DPR)"


Die Spring Setting auf OFF zu stellen hat das FFB komplett verändert und es fühlt sich endlich so an wie es soll und man trifft auch weitaus genauer Einlenkpunkte usw.

Auch die Damper Setting hat trotz des Hinweises "Kann nur verwendet werden, während
der Benutzung mit Konsolen" großen Einfluss.

Wieder was gelernt :d


kann mir das jemand erklären?
Ich habe auch ein csr und lade mir gerade das spiel herunter, aber ich kann dpr und spr nur zwischen -3 und +3 wechseln, off gibt es nicht?!
 
DTM Spring Cup | Daniel Juncadella Interview - Part 2

 
Update 2.6GB

Hoffe es lohnt sich...bin seit der Nordschleife nur mit AC beschäftigt.

31-03-2015

What’s New (Summary)
- Custom Championships.
- Mouse Steering. You can now select the mouse steering profile in the controller settings.
- Track rotation in Multiplayer.
- 3 new FFB multipliers for spring, damper and friction in FFB settings.

Game:
- Added Custom Championships in RRE.
- Shadow map improvements to make car shadows smoother.
- Put local shadow map back to 32 bits for smoother car shadows.
- Added car shadow kernel and epsilon.
- Implemented better device support by changing device ID to include instance, wheel type and rim type ID’s to support several devices of the same type and to differentiate between devices that share the same product ID. (Fanatec CSR and CSR Elite for example). More default profiles will be added later.
- Fixed the mixup in ADAC championship screen where tracks showed under cars header and vice versa.
- Fixed IBL (Image Based Lighting) not loading for Sonoma in replays.
- Fixed AI hitting pit wall from standing start in Sonoma.
- Fixed cut track penalty message coming up after rolling start in LBC start.
- Changed the banger sound priority from medium to high so they play when full grid.
- Fixed an issue with AI launch from 1st gear.
- Fixed an issue with disappearing skid sounds.
- Fixed triggering issues with pitcams.
- Changed RRE timing screen a bit to make IN PIT (yellow) text more readable.
- Added Mouse Steering.
- Added 3 new FFB options. Spring, Damper and friction strength. These work as multiplers and multiply what is set in the driver. Default profiles have these off by default.
- Tweaked all the default profiles due to changes. Please note your old control profiles will be backed up and won’t be usable.
- Default Controlset: Changed ffb steer friction and damper coefficients to 0.0
- Default Controlset: Changed ffb steer friction and damper saturations to 1.0
- Default Controlset: Changed spring saturation and coefficient pos and neg to 1.0
- Default Controlset: Added ffb steer spring coefficient.
- Default Controlset: Changed default spring coefficient per axis to 1.0

Multiplayer:
- Implemented Time of Day per session support.
- Implemented password support on dedicated side.
- Implemented track rotation.
- Implemented Server names.
- We now cache ping in MP browser to avoid unnecessary pinging.
- Made changes so the server list refreshes are only processed when not connected to a server.
- Made changes to make sure pending server browser updates are cancelled when joining a server.
- We no longer auto refresh in MP browser.
- Added the Community Dedicated groundwork for release soon.
- Various dedicated side improvements.

AI & Physics & Camera & Audio
- Sonoma - Fixed AI having issues with pit entry and tweaked AI speed.
- Portimao – Fixed hairpin inside cut rules for Amateur
- DTM 92 cars – AI tweaks, Improved Audi handling.
- Revised all Gr.5 class car physics.
- Revised all GTR2 class car physics.
- Sonoma - Fixed helicam sound trigger.


Art
- Increased Shadow draw distance.
- Lowered shadow noise in McLaren cockpit to make it less intrusive.
- Tweaked shadow blur.
- RUF RT12R – Fixed braking light in the middle still appearing floating after wing is gone due to damage.
- Audi LMS Ultra – Fixed flipped KW logo.
- Chevrolet Camaro GT3 – Fixed mapping on the driver right arm.
- ALL CARS – General rebalancing to bring them to the same level.
- Reduced frequency of headlight flashing on all cars.
- Zakspeed Capri – Replaced redstone tyrebranding with Goodyear on livery 7 and 8
- BMW 320T - Replaced redstone tyrebranding with Goodyear on livery 9 and 10


Portal & System Backend
- Changed the portal main webpage.
- Added fan page directory.
- Various store related fixes.
- We now highlight VIP drivers, DEVs, as well as friends in MP browser.
- Implemented a new Leaderboard Updater system for better performance and to fix the issue with Leaderboard entry sometimes not updating.
- Added new tab in competition page that shows all past competitions.
- RRRE competition page now shows competitions from other experience.
- Fixed an issue with links for finished competition in fan pages.
- Fixed an issue where purchase of alternative liveries for cars purchased via packs would not work sometimes.
- Fixed an error when buying a livery before the car if they’re in the same cart.
- Fixed so that the dashboard correctly redirects to user profile page.
- Removed irrelevant text from the introduction popups in portal.
Fixed layout issues in checkout popup.
- Default user avatar helmets are now randomly assigned out of 24 new helmet images instead of the old helmet, to add more colour and variety to the leaderboards.

Known Issues:
- Multiplayer browser does not show ping times. This is only visual and the servers should work perfectly fine.
 
Da werd ich jetz mal richtig zuschlagen :)
 
Ich hab nicht mehr viel, das ich kaufen kann. Für alle die gerade das neu erschienene Sonoma gekauft haben wieder ein Schlag ins Gesicht. Wegen der 2,50 Euro, die ich dadurch gespart hätte ist es mir eigentlich Wurst, jedoch finde ich sone Politik bisschen "unglücklich"...
 
RaceRoom Racing [60fps] Multiplayer ★ GT Masters 2014 @ Slovakiaring

 
Bei mir hat das Game gestern nach dem Update voll abgespackt.....fahren ging nicht mehr...mal sehen obs heute läuft. Edit: War nur was verstellt...
 
Zuletzt bearbeitet:
GTR2 Pack

GTR2 Pack - Store - RaceRoom Racing Experience

The GTR2 Pack including the Cadillac CTS-V.R is now available!
It contains 4 car models and 35 liveries:

BMW M3 GT2
Chevrolet Corvette C6R GT2
RUF RT12R
Cadillac CTS-V.R



American Track Pack

American Track Pack - Store - RaceRoom Racing Experience

4 Tracks incl. 10 Layouts

Mazda Laguna Seca
Mid Ohio Sportscar Course
Indianapolis
Sonoma Raceway




Thread dazu im Forum:

https://forum.sector3studios.com/index.php?threads/gtr2-pack-american-track-pack.239/
 
Zuletzt bearbeitet:
ZEITPLAN:

Training: 60 Minuten – START 18:30 Uhr
Qualifikation: 20 Minuten – START 19:30 Uhr
Rennen: 30 Minuten – START 19:50 Uhr
 
 
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