Phantomias88
Banned
- Mitglied seit
- 19.04.2008
- Beiträge
- 8.457
- Ort
- StuggiTown
- Prozessor
- AMD Ryzen 9 3900XT
- Mainboard
- Taichi 570X P4.0
- Speicher
- 2x 16 GiB Kingstone DDR4-3200 CL20 DR (Multi-Bit ECC)
- Grafikprozessor
- Vega64
Gerade nochmal geschaut wiei viele DX 12 Titel es schon gibt, die XBOX Titel gehören da auch Teilweiße dazu: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_12_support
Zu HALO 5: Forge
Aber he, das kann auch eine GTX1060 !
Zu HALO 5: Forge
Producer Josh Holmes stated Halo 5: Guardians' engine employs a "new progressive resolution system that allows us to dynamically scale the resolution at which we render the game" to guarantee it maintains a frame rate of 60 FPS; this is achieved by decreasing its resolution from 1080p during periods of intensive gameplay
Aber he, das kann auch eine GTX1060 !