[Sammelthread] Grand Theft Auto Series / GTA V / Trilogy Definitive Edition

bugis und Ernst ENB...gibt kein DLL für...alles privat

update

edit :

seh gerad es gibt ja schon ein RUF RGT8 GT3 auf gta4-mods.....kann ich mir meinen ja behalten :banana:





 
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Würd mich gerne einer Crew anschließen. Bin zwar selten im Spiel Online (nur am WE), aber es ist schwierig da gescheit Missionen ohne vernünftige Leute :(
 
Schick Schick Leute :d



2q2468i.jpg


2qi76gp.jpg


288y2hk.jpg


250t64x.jpg
 
enbeffect.fx > float Brightness = 1;

oder

enbseries.ini > in der [ENVIRONMENT] section
DirectLightingIntensity=0.72 // was 0.75, Higher = stronger sunlight & more whitening of textures, lower = weaker sunlight.
NightLightingIntensity=0.6 // was 0.7, Darkness at night
DirectLightingCurve=0.55 // was 0.60, Lower than 1.00 = stronger light, more distiction between light and shadow, higher = weaker light.
ReflectionAmountMultiplier=1.10 // was 1.0, Global Reflection multiplier, affects everything including roads and pavements. Too high and roads will shine.
SpecularAmountMultiplier=1.25 // Global Specular multiplier. Specular reflects light, higher values will increase reflections from light sources including the sky.
SpecularPowerMultiplier=1.40 // Same as above but increases the power of specular reflection. Too high and cars (for example) will have too much sun and sky in their reflections.
ColorPow=1.68 // was 1.50, Higher = darker shadows, less washed out look, but also more contrast. Low values gives a offset gamma look to everything, shadows are greyer.
AmbientSunMultiplier=1.45 // was 1.0, Higher = more effect from Sun on Buildings, Roads, and Shadows. i.e. More yellow/orange tint in colour.
AmbientSkyMultiplier=1.1 // was 1.0, Lower = darker shadows, less sky colour effect on buildings, shadows, and roads.
AmbientSunSaturation=2.2 // was 2.0, Higher = more effect from Sun on Buildings, Roads, and Shadows. i.e. More yellow/orange tint in colour.
AmbientSkySaturation=1.1 // Higher = more effect from Sky on Buildings, Roads, and Shadows. i.e. More blue tint in colour.
 
Mittag...





btw: WCCFTech is reporting that the PC version of GTA V will include a video editor mode, which is a 'Just for PC' feature. This feature alone would be a great addition to GTA V, and would fit better on the PC version thanks to the mouse and keyboard combination. Extending on this feature, is the ability to mod the game, something that turned GTA IV on the PC into something absolutely remarkable.

Read more at http://www.tweaktown.com/news/41409...-features-including-a-video-editor/index.html
 
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... binn da gespannt ob auto mehr als 5 liveries halten werden in 2048x2048 oder 4k

GTA IV screenen macht weniger Freude, paintjobs aber noch immer :)
 
Was ist der derzeit beste GTA IV Grafik-Mod ?

ICenhancer 3.0 gefällt mir nicht da es an manchen stellen zu dunkel ist und die Lichter sind viel zu hell :d.
 
sieht doch schonmal recht gut aus, dark sessions ;)
@johobob: eine enb sucht man nach seinem pers. geschmack aus und achtet je nach hardware drauf das nicht allzuviele effekte aktiv sind.

hab noch alte reste gefunden :d







 
Soo..nach ner kurzen Pause bin ich nun auch wieder da. Muss wohl noch einige Seiten lesen, aber eure Bilder haben sich (welch überraschung :d) nicht verschlechtert.
Bin überrascht, dass ihr hier immernoch fleißig am posten seid.

Hab meine GTX 970 nun aber nen wirklichen Unterschied merke ich nicht...hab sogar das Gefühl, es läuf schlechter als vorher.

Hab mal nen paar Screens gemacht.















 
nabend ihr buben. hier geht ja noch richtig was mit screens. immernoch sahnestücke dabei von euch
hab mich mal ohne ENB versucht.

20256198pu.jpg


20256199pi.jpg


20256200yp.jpg


20256201wy.jpg


20256202px.jpg


20256203cp.jpg


20256204li.jpg
 
da fehlt eigentlich nur noch kantenglättung, niggi.. sieht echt super aus für ohne enb!






 
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