DaBoon
Enthusiast
- Mitglied seit
- 25.01.2012
- Beiträge
- 353
- Prozessor
- AMD Ryzen 7800X3D
- Mainboard
- ASUS ROG Strix X670E-F
- Kühler
- Noctua NHD-15 Chromax
- Speicher
- G.Skill Flare X5 32GB DDR5 6200 CL30-38-38-28
- Grafikprozessor
- Gainward RTX 4080 Phantom GS
- Display
- Dell S2721DGF
- SSD
- WD BLACK SN850X
- Gehäuse
- Fractal Torrent Black Solid
- Netzteil
- Seasonic Vertex GX1000
- Betriebssystem
- Win 10
- Sonstiges
- RME ADI-2 DAC FS, Audeze LCD-2 Classic, HarmonicDyne Athena
Habe gestern auch den Schwedischen Support angeschrieben wegen den Caps bei der MK-50 und hab als Antwort folgende Mails bekommen. Ihnen ist dieser Fehler anscheinend nicht bekannt.
Ist es in Ordnung das ich Ihnen einen Link zu diesem Thread hier weitergebe?
Ist es in Ordnung das ich Ihnen einen Link zu diesem Thread hier weitergebe?
Hi Torsten.
I ve been using this keyboard for 2 years since we started to get the first
from production samples. I don’t know this "brittle/broken/cracked" problem.
I have not seen ANY problem with the key caps durability. Not from own
experience or customer support? Could you please tell me your source?
I am happy to let you know that "brittle/broken/cracked" problem is none
existence as far as my knowledge and experience goes.
If there was a problem I would at least have got one support mail asking for
new caps. And I have not.
Best regards / Med Vänlig Hälsning
/Christer
QPAD®
Botkyrkavägen 4, Plan 4
S-143 30 Vårby
Phn +46-8-290070
Fax +46-8-290071
Mail: prod@qpad.se
Hi Again
After i answered your mail i got a second mail. So two mail during one day
have to set a trend. Could you please help me out with links so I can read
more about it. No matter language I will use google translation.
Best regards / Med Vänlig Hälsning
/Christer
QPAD®
Botkyrkavägen 4, Plan 4
S-143 30 Vårby
Phn +46-8-290070
Fax +46-8-290071
Mail: prod@qpad.se
Zuletzt bearbeitet: