Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sehr clever kann die Generation die sie erzogen hat ja auch nicht sein. Von daher sollte die eine Generation nicht über die andere herziehen...du willst ne kopie haben aber net fuer bezahlen und beschwerst dich ernsthaft das steam das net zulaesst?
wie bescheuert ist unsere jugend heutzutage?
man man man
* We have some nice optimizations for better FPS going into QA tomorrow.
* trying to release patch before the weekend. will go into QA tomorrow.
* connect is coming back. maybe not next patch but I promise it is coming back.
* mod tool dev started already. no bandwidth to discuss until after some patches though.
* we’ve had some backend issues that may have caused data validation failures in some cases. very sorry about that. we are fixing.
* we are aware of long shader compile times on nvidia 4 series cards causing hitching. working with nvidia on a fix.
* TBH I’m not sure yet what is causing killcam choppiness, but we see it too. Will fix.
* we will improve rcon tool based on community feedback
* yes all pc cods server browsers have suffered from consumer routers overflowing their routing tables. few could show 10K+ servers
* Still super busy in the dev cave. Not stopping. Keep talking. We’re listening. Patches incoming. Frag on. #codblackops #pc
* fix in the works for zombie mode lobbies kicking with message “this lobby is no longer active”
+ StanGe
Also einige Sachen nerven mich noch brutal.
-Laggs ohne Ende auf manchen Servern,das geht ja mal garnicht klar.
-Das man im Server Browser die Sprache nicht auswählen kann
-Das man teilweise das Level was man gestern aufgestiegen is nich gewertet wird
-Diese komisches Hubschrauber gegen die man nichts machen kann,die dann mal locker 10-12 Kills machen
An sich ja ein schönes Spiel auch wenn ich perfekt,aber diese Sachen gehören einfach verbessert finde ich.
welche cpu hast ? wie schon gesagt, Quadcore übertakten hilft
Also einige Sachen nerven mich noch brutal.
-Laggs ohne Ende auf manchen Servern,das geht ja mal garnicht klar.
-Das man im Server Browser die Sprache nicht auswählen kann
-Das man teilweise das Level was man gestern aufgestiegen is nich gewertet wird
-Diese komisches Hubschrauber gegen die man nichts machen kann,die dann mal locker 10-12 Kills machen
An sich ja ein schönes Spiel auch wenn ich perfekt,aber diese Sachen gehören einfach verbessert finde ich.