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In der amerikanischen Version von Diablo 3 sollen Köpfe rollen - zumindest die der Monster. Soviel gab Community-Manager Bashiok im offiziellen Forum zum Spiel bekannt. Blizzard twitterte zudem über die Schadensarten, die in Diablo 3 existieren werden.
Gibt es einige Änderungen im Bereich der Schadensarten um Heilig, Schatten, Voodoo oder etwas anderes einzufügen um sie den Klassen anzupassen?- Scyberdragon
Manche Schadensarten werden wohl wahrscheinlich geändert, aber zur Zeit sind es Physisch, Feuer, Blitz, Kälte, Gift, Krankheit, Arkan und Heilig.
Von mir aus können sie ganz gestrichen werden, abgesehen von Overlord habe ich bei keinem meiner Chars gerne Mercs gehabt. Meist starben die eh 2s nachdem endlich die Aura angingEs gibt einen erheblichen Mangel an Informationen zu den Mercs. Gibt es etwas neues über sie? -Spiri7walker
In der Tat, und nein -Diablo
@krollorama gut fantasiert aber ich find da sind auch echt guten ideen dabei.
Vllt schreibste mal blizzard an
The Demon Hunter makes us all the more keen to try the singleplayer/co-op demo, because for the first time, all of the game’s five classes are ready to test. This playable slice of Sanctuary is devastatingly smart and seriously slick. You begin in a dungeon and within seconds you’re screaming through demons. The Demon Hunter multishot skill quickly proves its worth. Demons in Diablo don’t come singly, or in pairs. They come in vast hordes. Casters at the back, shackled to pets. Ranged attackers lobbing fireballs and pyroblasts in the centre, creeping up, taking a shot, then pulling back. Creepers and melee at the front. They scuttle forward, take a swipe and then pause, stupid enough to give the player a chance to kill them, vicious enough that if you’re cornered, you’ll need to spam a Fan of Knives.
It’s clear from the demo that a Diablo monster’s job isn’t to be a vicious and cunning AI, or a realistic and thoughtful opponent. Their job is to die, bloodily. And so they do. Zombies explode in a mash of gore, limbs rolling across the floor. Vast bile boomers pop, leaving behind waves of snakes. Demons are sucked up into the ether. Gibs fly, ricocheting off the walls. When a caster is hooked by a Bola Shot, it keeps on coming for a moment, oblivious to its impending doom.
Then, pop, an explosion takes it out.