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•horadric caches will have a bigger chance of dropping a legendary item
•torment-only legendaries will be added to their loot table
•rift guardians will drop more blood shards for each level of torment past the first
•unsocketing gems will become cheaper
•lag due to clan chat being clustered with someone identifying multiple legendaries will be fixed
•item names not displaying right away after dropping is a bug that will be fixed
•inna's and vyr's four-piece set bonuses will be fixed (they are currently not being applied correctly)
•several restrictions will be removed from the vote kick system
•the chance of chiltara spawning in caverns of frost will be increased
•spectrum will start dropping from super awesome sparkle cake (monster) as intended
•retroactive fix for the %damage affix not calculating the +elemental damage affix will be applied
•a bug with iron skin: Reflective skin and laws of justice: Protect the innocent will be fixed. Currently the bug can occur when these two skills are simultaneously active and may be fatal to the characters
•some skills will have their elemental type shifted: The only class to receive such for sure is the barbarian
•legendary sources and mojos are not being appropriately up-ranked to have more powerful base damage than rare ones - this is bug that will be fixed
•blade of prophecy will receive a tooltip change, better describing that it only procs two extra explosions of condemn, regardless of how many targets are condemned while the weapon is equipped
... ob alles drinnen ist ist natürlich die andere frage...
•Level 70 Legendary Orbs now roll with higher damage ranges than level 70 Magic and Rare Orbs
•This change will affect existing Legendary Orbs
Will now always give you weapon types that your character can equip with an emphasis on class specific weapon types
Starmetal Kukri i come!
Yeah
4 Blackthornes, Das Gräfin Julia Ding, Eiskletterer und vernünftige def Werte und man dürfte eigentlich nirgends mehr umfallen.. kann ich aber nicht testen, da ich ncihts davon hab
geht nicht, da du entweder gräfin oder eiskletterer nimmst um den vollen setbonus mit prunkring zu bekommen =/ ...
also ich trage aktuell blackthornes rüstung, gürtel, hose und dazu eiskletterer und gräfin ... stehst einfach drin, wenn bodeneffekte kommen, gehst nen schritt beseide, da man eh net frozen odder slowed sein kann mit den kletterern.
geht nicht, da du entweder gräfin oder eiskletterer nimmst um den vollen setbonus mit prunkring zu bekommen =/ ...
also ich trage aktuell blackthornes rüstung, gürtel, hose und dazu eiskletterer und gräfin ... stehst einfach drin, wenn bodeneffekte kommen, gehst nen schritt beseide, da man eh net frozen odder slowed sein kann mit den kletterern.
Der gobo ring könnte so langsam viable werden
Ziemlich gute changes. Wann kommt der blöde Patch bei uns live? -.-
@ optico: Die Beutel immer mit dem Char aufmachen, für den der Ring sein soll. Wenn du alle mit dem selben Char aufmachst bekommen die auch zu 85% dessen Mainstat. Also Beutel mit dem stärksten Char schnell farmen und mit dem, der die Teile braucht öffnen.
Natürlich geht das. Es geht auch Solo ganz gut.
Mir geht es aber um maximale Effizienz und dabei hilft ein Monk halt enorm.
Aber lass es gut sein. Ich habe festgestellt, dass ich mit dem Thema hier nicht weit komme.
Fixed an issue that could cause lag for clan members when a large amount of Legendary items were identified via the Book of Cain
Fixed an issue preventing Resource Cost Reduction from being considered when determining whether or not you have the minimum resources necessary to cast a spell
°_°