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Build 242 (27/6/12, Senior Manager)
PC Input: Moved acquire wait to _CheckCanDisableCentreSpring() to prevent disconnect slowdown in Update()
PC Input: Ignore keys with special functionality (e.g. calculator, media keys etc.) during control remapping
Online source structure cleanup, WIP:
- Moved CSAPI to OneSock, renamed it to HttpApi
- Added support for optional OneSock components, selected when initializing the library
- HttpApi is now an optional OneSock component
- Moved on-thread updates of HttpApi from dedicated NetThread maintained by the Authentication library to the OneSock thread
- Made HttpApi standard OneSock Task
- Updated HttpApi documentation, it should be mostly correct
- Killed Authentication's NetThread, use OneSock Tasks for all network threading from now on
- Moved Online library configuration defines from Authentication.hpp to OnlineConfig.hpp
Configure Controls UI: Reworked input capture so GUI buttons do not need to be activated on key up
PC Input: Modified algorithm for detecting whether a particular attached device is in use by the player and whether to allow menu navigation by that device
Minor Replay Mode functionality fixes/enhancements.
Microsecond timing is now the default. The previous method of millisecond timing can be turned on by using -usemilli as a command line argument
Updated server addresses passed to login
PC Input: Added 'GearSelectButtonHold' flag to all wheel presets, instead of just for those wheels that have shifter units.
Belgian Forest Circuit - add new textures for WoodenBridge
Lotus 49: fix for vibration when under AI control
Caper Monterey: suspension animations
Formula Rookie: added new livery
Bodywork carbon shader. Tweaked specular power setting.
Pagani Huayra: added ambient shadow
Added Pagani Huayra to game
New Stockcar 90 export
Da biste nicht alleine. Ich mein, ich fahr zwar sowieso nur mit Pad, aber in gewissen Situationen wünsch ich mir schon ein bissl nachvolziehbareres Fahrverhalten, v.a. im Grenzbereich. Es wird ja erst nächstes Jahr iwann rauskommen, also Zeit wäre theoretisch ja noch, mal schaun was sie noch ändert. Der Community scheint es ja einigermaßen zu passen (die Richtung mein ich).Ich wünsch mir so sehr, dass sich in die Richtung bald gravierend was tut sonst ist das Spiel nichts für mich. Aber Geduld is die Tugend
Sobald die Arbeiten an Test Drive Ferrari fertig sind, wird SMS sicherlich alle Verfügbaren Mitarbeiten an Project Cars setzen. Da muss noch so viel getan werden. Siehe die Ford Autos.
Ist das nicht eh schon raus? Für die Konsolen gibts ja schon die ersten (weniger verheißungsvollen) reviews...
habe bisher nur gameplay videos angeschaut, wenn ich mich heute für eine unfertige sim entscheiden müsste, wäre es wohl eher assetto corsa, in den wenigen videos sieht das einfach realistischer aus vom fahrverhalten, was meint ihr?
Gesendet von meinem GT-I9100 mit der Hardwareluxx App
Ich hätte gerne einen 3er Coupe, E92, 335i. Zufällig ist das meiner, und ich würde den auch mal gerne in einem Spiel haben.
Ich hätte gerne nen Z4 im Spiel
Und dann ne andere Physik...aber das ist n anderes Thema
Chris
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