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Dann such' mal nach "TL2RapidRespec" ...mist^^ kenne nur das mit den skillpunkten
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Dann such' mal nach "TL2RapidRespec" ...mist^^ kenne nur das mit den skillpunkten
New Content
- New Unique and Legendary weapons for every item class
- New class armor sets
- New MapRoom maps
- Additional side dungeons in Act 1 and 2 during New Game Plus play
- Nether-Realm portals take you to a new Nether-Realm tileset, with new creatures
- Headcrab pet
- Alpaca pet
- Panda pet
- Stag pet
Modding
- Modding is now fully enabled. For Steam users, Steam Workshop support is integrated.
- Modding is fully supported in multiplayer - filter available games by active mod combinations. With Steam Workshop, automatically subscribe to and match configurations to join modded games!
- New to modding? Here's how to get started with GUTS - the Torchlight II GUTS wiki
Bugfixes
- Socketable-granted DOT effects now get character damage bonuses from focus and items
- Fixed issue where Reflection would change your target while fishing, which would leave you in a bad state
- Various protections to prevent poorly formed mods
- Other minor fixes
Ich würde auf jeden Fall mal die .restore-Datei sichern! Wenn Du Glück hast, dann hast Du damit noch die Items!kann ich bestätigen, habe eben hunderte items verloren.
ACHTUNG: TL2 unterscheidet jetzt 2 Bereiche! Mit und ohne Mods! Bei "ohne Mods" sollten die alten Char's vorhanden sein.leider kann ich meine helden nicht spielen, wenn ich mit "mit steam mods" starte. sie sind einfach nicht da, als hätte ich das spiel zum ersten mal gestartet.
Null Probelmo!kann wieder alle helden spielen, danke für die anleitung, ...
Klar, ein "mitkopieren" reicht da auch nicht, man muss sie ja auch mit den Editor neu konvertieren! (Siehe hier z.B.)... leider ist nun auch noch die ganze shared stash leer und die mods mitkopieren klappte auch nicht.
Tja ... man kann auch im Runic-Forum mal nachsehen, einige der Mods sind dort auch schon Neu erhältlich ...naja was solls, schade, aber bei sowas könnte ich die lust am game verlieren, also weiterzocken und auf mods vom steamworkshop vertrauen
Quelle: Runic Games • View topic - Patch Notes 1.23.x.5Patch 1.23.x.5
Released April 4, 2013
Skills
- Fixed an issue where players could get stuck in a particular phase beast level
- Fix for the final dungeon in the Ice Labs
- Fix for exiting the Ice Labs to Frosted Hills
- Fixes for minimap puzzle representations on some maps
UI
- Fixed issues with display of modded game groups in dropdown
ModLauncher
- Fix for visual issues on Windows XP machines.
- Added "Waiting for response from Steam" message to ModLauncher start-up.
- Added notification that time may be required before ModLauncher can be started when mods require updates.
GUTS*
- Unit editors (monster, items, players props) now have a "folder" column in the unit list.
- Added "find:" operator for expression filtering (i.e. "find:SuperAxe" will list all the files which contain "SuperAxe" anywhere in their data)
- Editor no longer crashes when investing skill points wish push a skill to the next tier.
- Modded skills no longer show twice in the skiles editor.
- Fixed the "view folder" button in the rule set editor when viewing mod level sets.
- Modded rule sets should no longer show twice in the rule set editor.
- Stat lines no longer show twice when modding stat lines.
- Fixed Progress bar UI object setting the wrong index when selecting STAT ONE and STAT TWO.
- Fixed a number of various places were we weren't also looking for mod files when listing files in a directory.
- Texture sheet png files are not included in the pak. So the image selector and unit editors now show valid images.
- fixed skill UI layout browse/open buttons in the Player editor when modding.
- fixed catagory filtering in the affix editor after modding an affix.
- Can no longer attempt to add static unittypes in the unittypes editor.
*Steam users may need to re-validate their installation of GUTS after updating Torchlight II. (From the Steam client, go to Library -> Tools -> Right-click Torchlight II GUTS -> Properties -> Local Files tab -> Verify Integrity of Tool Cache)
habs gestern auch gemerkt das es ja den workshop. gibt
synergies mod drauf und ab gehts. bin level 20^^ leider dropt anfangs schon ziemlich oft blauer kram. und jetz hab ich gerade nen orangenen mob gekillt der nicht schwer war und schmeist mir einfach 4 legendarys und 3 blaue sachen hin
spiele aber auf normal. kann man den schwierigkeitsgrad umstellen mitten im game?
Ja, neben dem Tool, welches FreddyderHamster erwähnt hat, kann man es auch per Console ändern!spiele aber auf normal. kann man den schwierigkeitsgrad umstellen mitten im game?
Ich habe zwar Synergies noch nicht gespielt, aber so Items gab es teilweise auch schon vorher! Wenn man halt die geforderten Attributwerte erfüllt, dann kann man es halt auch schon früher benutzten ... spätestens dann halt ab der geforderten Stufe.irgendwie is das komisch. ich kann mit level 21 fast nen 54er bogen tragen? is das ohne den synergies mod auch so?
Wenn sie von Allen, in der gleichen Version, benutzt wird ... würde ich meinen: Ja!?funktioniert der Synergies mod a im Multiplayer?
Siehe am Besten hier: SynergiesMOD - A Complete Conversion Mod For Torchlight II » Forum » News and Information » What is Synergies? !Was beinhaltet der genau? Sind das einfach neue Levels im normalen Game eingebaut oder komplett ein neuer Quest pfad für sich allein?
^^ Stimmt, oder auch im Runic-Forum oder auch hier ...Wer kein Steam nutzt kann Mods gut über: www.runicgamesfansite.com finden!
Ich hätte da noch keine gefunden ... Wenn man Steam-User ist, kann man zwar im Workshop stöbern und auch Mods auswählen, aber mehr auch nicht ...Gibts es eigentlich eine möglichkeit den Steam Workshop zu nutzen, wenn man eine CD Version von Torchlight hat?
Verknüpfung soll ja leider nicht möglich sein...
» Runic Games • View topic - How do you unbind a mod from a save?I wouldn't say it's a dumb ass decision. The issue is that not all mods bind. Only mods that modify classes or make unique pets. The issue is that most mods people are making right off the bat are changing the base character or adding new pets. If one was to make a mod that completely changed the quest line it wouldn't be binded to the player. Or a mod that created lots of new dungeons or even better all sorts of new monsters; those mods still wouldn't be binded to the player. Or completely re-did the UI it wouldn't be binded to the player.
Personally the biggest issue I see is that people just don't know what they are getting into with a mod. And once they have attempted a mod they are then stuck with it. Believe me when I say we have been talking about things to clear the issue up.
Ich habe jetzt mal diese Mod mit GUTS in das neue Format konvertiert, DL siehe Link.» [MOD] TL2 Remastered wurde Released!
Quelle: Runic Games • View topic - Patch Notes 1.24.x.8Patch 1.24.x.8
Released April 11, 2013
General
- No longer clear level history when a mod's version changes - only clear history when there are changes to the list of mods in use
- - 10 mod limit now properly enforced
Skills
- Gut Punch now accurately scales its radius as described
Stability
- Fixed occasional hang when entering Tarroch's Tomb
GUTS
- Fixed duplicate files being displayed after modding a file in various editor forms
- Editor WSAD camera movement keys are now mappable in the settings_editor.txt file
- Marquee object selection now property updates the selected scene tree nodes
- "Open" button for the player editor's skill tree layout override control now properly opens both base and mod layouts
- Really fixed the progress bar stat selectors and fixed progress bars in general after the last patch
- Fixed the layout save path checker not properly showing the right base and mod file locations in some circumstances
- Can no longer right-click to create static unittypes when modding (all modding should use dynamic unittypes)
- Fixed units not reloading in some circumstances when the unit editor were saved
- Fixed unittypes not reloading in some circumstances when the unittypes editor was saved
- Fixed inheritance nodes not being displayed in the unittype editor
- Fixed a number of layout object file browsers not returning proper relative paths for modded files (particles on missiles, meshes for generic models, etc.)
- Fixed the wardrobe panel not properly displaying units' wardobe data in the items editor
was mich nervt, jedesmal wenn sich eine mod verändert bzw nen update bekommt läd der modlauncher bzw steam die komplette mod neu runter. bei ner texture mod von 300mb nervt das tierisch mit dsl 1000
Dafür seit Ihr aber halt auch immer auf Letztstand! Wir Retail-User müssen uns selber darum kümmern ...Ich freu mich auch schon tierisch mich nachher bei Steam einzuloggen
Ich freu mich auch schon tierisch mich nachher bei Steam einzuloggen