fhantastic
Legende
ne Kein G60
Ist nen GTI 1.8l 16V KR ohne Kat 139PS.
Ist nen GTI 1.8l 16V KR ohne Kat 139PS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ne Kein G60
wieso dann die blaue kühlereinfassung? n gti gehört rot eingefasst ^^
Das weiß ja so gar ich:
Gab mal ein Sondermodell auf 70 Stück limitiert von VW "Motorsport". Das hatte G60 und 16V.
Das hatte den blauen Rahmen.
Kein Kat?
Was kost der denn an Steuern dann?
wieso dann die blaue kühlereinfassung? n gti gehört rot eingefasst ^^
Gabs den Tacho so ab Werk?
Das weiß ja so gar ich:
Gab mal ein Sondermodell auf 70 Stück limitiert von VW "Motorsport". Das hatte G60 und 16V.
Das hatte den blauen Rahmen.
den gabs doch nur mit dem G60?
Oh man kaum ist es Sonnig sind die vollidioten wieder Unterwegs.
Den hab ich erstmal schön auflaufen lassen und Da Überholverbot gewesen ist bin ich strickte 70 Km/h gefahren.
Digifiz is cool, obwohl mir Analog eigentlich besser gefällt, aber so ein Mäusekino kann schon was
1er Jetta ?
Kann dir ja vllt bekannt sein: NOM-VR-66
@deep
wieso wirken die Seitenschürze so pickelig?
http://www.hardwareluxx.de/community/f105/f105/
Meanwhile at the Ring...[/QUOTE]
Ehehe. Parkverbot, nicht nur für die :D
Und dann ist mir aufgefallen das ich den Motorraum vergessen hatte sauber zu machen:
Meanwhile at the Ring...
http://www.cronoscalate.it/articolo.php?_news=3994PLASA is no longer among us
07/10/2011 - A terrible crash at the Rieti Terminillo took away a great man and a great pilot
Writing of someone's death is never easy. And if that someone is a person who in recent years have come to know and appreciate for its elegance, its availability, its sense of sport as in the case of Georg Plasa is even more difficult.
The news that George is no longer with us, crashed at over 200 km / h at just one km from the arrival on the Terminillo, we arrived in this hot and sunny afternoon and has left us shocked and upset. Yes, because of accidents often take place in a race and you know that it can fit. Then you know that George is not a daredevil, the machine that drives it has designed and followed in its details in the construction, so the first reports arriving speak of a serious accident, but you never want to think the worst. Do not do it because you still have ahead of you that smiling face of George at Piazzale Zuffo in Trento, when we last met. You talked to him, you hear his voice clear, his Italian increasingly clear even though the German accent. Because George was now one of us, half Italian. We had talked about his new Judd, who had had and the evolution of his manic desire for perfection. "After Rieti work even in a wind tunnel" we had anticipated. After Rieti, George, you do not work anymore. But in the wind, Georg, now there's you, that in this sport six Legend.
A hug, your friends cronoscalate.it
wieso wirken die Seitenschürze so pickelig?
der marder wird sich sicher beschweren
Hillclimb Legend Georg Plasa dead in accident
VR-66... der hängt öfters bei mces in Einbeck rum wenn ich mich nicht täusche.
Fährt die letzte Rotzebude
ich löse aber auch direkt auf