[Sammelthread] Battlefield 4

jaja der Jimmy der alte Camper :fresse:

ich bekam grad das:

FEHLER
Verbindung zum Spiel unterbrochen: Du wurdest von einem Admin rausgeworfen. (Grund: Rank lower then 40 not allowed! we apologise! )

habs paar mal durchgelesen, werd nicht schlau draus ... bin Rang 140
 
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Aber auch sowas ist einfach nur affig. Da spielen die kleinen Mobbing Kiddies und geben dann mit ihrer 3er K/D an, die sie auf so welchen Servern gefarmt haben.
 
meist normal

@Jimmy: so nen light-Changelog gibts ja eigentlich schon ne Weile... also halt so die wichtigsten Sachen was kommen wird:

- New Heli Physics
- Squad Obliteration mode
- All kinds of HUD customization (color changes, showing rank in squad list, vehicle occupation, ...)
- Jet HUD improvements
- Medic Bag heal changes
- Spawning on teammate changes
- Mantle Optimizations
- Improved netcode for long distance and for vehicles
- Wrong health shown fix
- Not getting stuck on little objects/stairs
- 3P weapon up animation when ADS
- Bullet Tracers
- Dead Players are gray in scorboard
- Some Bullet Collision Updates to many maps
- Dogtags with stats
- Footstep Audio Mixing fixes
- Heli spawn moved to ground on SoS
- Smoother 3P side to side movement
- Soldier Camo does not get reset
- Numeric Ping in Scoreboard for console
- Ranked servers will now fill from quickmatch
- especially for ak051162 your hitbox is reduced from 100 meter Jumbosize up to normal mode -sorry for mistake - and your puppy protection is now activated

Wahrscheinlich kommt eh nix anderes mehr dazu, da haben die sich wohl gedacht scheiss auf den CL :d

doch, das in rot fehlt noch :bigok:
 
Zuletzt bearbeitet:
Immer diese Sonderwünsche :bigok:

nomnom, in 2h isses soweit... jemand zu Hause und kann den Patch gleich mal austesten?
Dieses scheiss arbeiten zwischen der Freizeit nervt.
 
Habe frei heute. Werde gegen elf rum zum Laden kommen. Bin mal gespannt.
 
Ist die Grafikkarte Werks übertaktet?

Sie ist minimal werksübertaktet mit 941/1502 MHz

Dann noch eine andere Frage an die Jet Piloten:
Wie habt ihr eure Joystick-Steuerung konfiguriert?
Habe mir einen Logitech Extreme 3D Pro zugelegt, da ich bisher nur 9 Minuten im Jet verbracht habe weil ich es mit Maus nicht checke :d
 
Update ging schnell, bringt aber alles nix, weil das komplette Battlelog down ist
 
na dann reichts ja wenn ich erst zu Mittag heimfahr :haha:

heut Abend wieder Luxx/uMad-Squad am Start? Hoffe heute zickt mein Rechner nicht wieder so rum wie gestern :motz:
 
Wie groß ist das Update?

1.13GB . Download lief mit 13MB/sec und war nach knapp 1 Minute fertig. Zur Zeit ist jedoch Battlelog noch "Update in Progress"

11.16h BL ist fertig :) So mal gucken.
 
Zuletzt bearbeitet:
mach gleich mal nen Looping mit dem Heli, dürfte ja jetzt funktionieren ;)

Edit:
"METRO 2014
Fixed an issue where users where able to get C4 kills through the roof."

:fresse:

- - - Updated - - -

Hier die kompletten Patchnotes:

FULL PATCHNOTES
Here is the full list of changes and improvements included in the Winter Patch. All changes applies to all
platforms unless explicitly stated otherwise.
GENERAL IMPROVEMENTS
 Added Squad Obliteration game mode
 Added support for New player servers (rank 10 and down)
 Added support for matchmaking into ranked servers (in addition to standard official)
 Various anti-cheat improvements implemented
 In combat system now temporarily disables squad spawning when squad mate is in combat
 In combat system now temporarily disables Medic Bag healing based on damage taken and
incoming suppression increase
 In combat system now temporarily disables First Aid Kit healing based on damage taken
 Decouple vehicle aiming from turning option added
 Added Mastery Dog tags for several weapons that were previously missing
 Added 3 new Premium playlists: 'Large Scale Battles', 'The Battlefield', and 'Close Quarters'.
 Fixed an issue that would sometimes cause an error about stats not fetching, if connecting to a
session after immediately being disconnected
 Fixed an exploit related to CTF/Obliteration exploit using M224 Mortar/MAV/EOD Bot
 PC - Several AMD Mantle optimizations
 PC - Various graphical performance improvements
 PS4/XBOX ONE - Fixed a case where the Battledash would not show after signing out of a profile
while in the rent-a-server section
 PS4/XBOX ONE - Fixed naming inconsistency with the server browser and quick match for
Conquest Large
 Xbox One - Fixed an issue where the user would sometimes not enter friends online session when
joining through 'Friends List'
 Xbox One – Fixed an issue where Digital Premium Edition did not give premium access on Battlelog
 X360 - Fixed an issue where performing a sign-in change during game would sometimes result in
endless black loading screen
 X360 - Fixed an issue where multiple users in the same squad would crash if the squad leader
disconnected from a full server
 Added option for player to separately toggle the slowdown and auto rotation components of aim
assist. Server admins can now enforce a disable of the auto rotation component on ranked servers
 All consoles - Fixed an issue where it was not possible to join a rented server that had a password
set.AUDIO
 Footsteps: Significantly improved audio of footsteps for enemies and friendlies so that they can
clearly be heard. Also fixed an issue where grenades explosions or other loud sounds would mute
footstep sounds.
 Fixed an issue where EOR music would not play in CTF
 PC - TDM/SQDM: 'Tension music' now correctly playing for all teams in TDM and SQDM
ART
 Updated the shading for many of the Dog tag country flags to make them more accurate
 Animation: Cleaned up fast side to side movement of the character in third person.
 Fixed an issue where tracers would incorrectly show up on bullet impacts
USER INTERFACE
 Fixed an issue where the soldier camouflage selected would change to default between rounds
 Fixed the cropped "Ready" status on the F-35 and J-20 fighter jets so that it is now fully visible
 Fixed a HUD related issue that would sometimes occur when players on the same server would
use the FLIR/IRNV
 Dog tags will now display stats both in game and in menus
 Several hit indicator and crosshair improvements
 Fixed an issue where a player's health is displayed incorrectly when they get hit while regenerating
health.
 Updated HUD Logic for several weapons so that they show "overheat" messages correctly
 Tweaked Jet HUDs to be more clear
 Improved scout helicopter crosshairs
 All consoles - Removed an incorrect reference to parachute in the customization screen
 Deploy screen - Added deploy screen advanced options to show vehicle passengers, more details
on occupants and squad mates.
 Deploy screen - Improved squad mate selection when in vehicles.
VEHICLES
 All helicopters have new more agile physics applied (you can do both barrel rolls and loops!)
WEAPONS
 Animation updates for m412 and sw30 Fixed an audio bug where the air missiles or TV guided missiles would play multiple times for one
shot
 Fixed an audio bug where the FAC boat cannons would loop indefinitely
 Adjusted the graphics for the Kobra red dot reticle to make it longer to more closely match the
actual reticle.
 Removed small animation played when going into sprint for any weapons that have a fore grip
 Adjusted QBZ95 fore grip position in first person.
 Fix for RPK74 bolt cycle during fire animation
 Improved HUD clarity for red dot sights against snowy/bright backgrounds - AND improve
PS3/Xbox360 look as well
 PS3/PS4 - Fixed an instance where a player would be unable to switch back to the bow from a
secondary weapon if spawning as a passenger in a vehicle.
 X360 - Fixed an issue where Vehicle IRNV would not detect infantry on equal elevation properly
MAPS
HANGAR 21
 PS3/PS4 –Fixed an issue where a user would get stuck when descending the ladder that leads to
the lower Hangar.
 Fixed a sound bug that would cause the titan engine audio to become distorted
 Fixed various smaller sound issues
HAMMERHEAD
 Fixed an issue where user would encounter snowing VFX inside of the hallway west of objective B
if spawning on squad mate.
PROPAGANDA
 Propaganda - Fixed several collision issues based on community feedback
PEARL MARKET
 Fixed a collision issue which would cause players to fall down from the big neon sign that is used
as a bridge between 2 buildings.
 Fixed an issue where a user could see through the game world after destroying part of a building
situated near the CN base.
LUMPHINI GARDEN
 Fixed several collision issues that would occur after the mudslide levolution was triggered. The
mudslide has also been optimized to reduce visual glitches.
 Rush - Fixed issues with the EDO bot having no collision with several sidewalks around the US
base first set of M-coms
 Fixed an issue with an indestructible window in the house at the center of the map
 Fixed an issue where a player could get stuck behind the pipes at Flag C and be forced to redeploy
 Xbox One - Various issues collision near the valves and between them after the levolution eventSUNKEN DRAGON
 Fixed several collision issues based on community feedback
ROGUE TRANSMISSION
 Made collision conform closer to render mesh for destroyed track pieces. moved collision volume in
the level to accommodate the new changes to the adjusted object collision
 Fixed several collision issues based on community feedback
ZAVOD 311
 Fixed several collision issues based on community feedback
METRO 2014
 Fixed an issue where users where able to get C4 kills through the roof.
 Fixed several collision issues based on community feedback
FLOOD ZONE
 Fixed several collision issues based on community feedback
HAINAN RESORT
 Fixed several collision issues based on community feedback
OPERATION LOCKER
 Fixed several collision issues based on community feedback
SIEGE OF SHANGHAI
 Improved collision issues on several skyscrapers
DAWNBREAKER
 Fixed an issue where a user is unable to deploy Radio Beacon, MAV and similar gadgets on the
boardwalk located north from the water and south from objective C
 Fixed several collision issues based on community feedback
LOST ISLAND
 Added collision in the ceiling of the cave so that is no longer possible to hide there with the little
bird
GULF OF OMAN
 Lights now no longer stay intact once building is destroyed
 
Zuletzt bearbeitet:
Das ist jetzt quasi der Stand den die CTE schon hatte? Dann ists einigermaßen spielbar. Die CTE lief eigentlich akzeptabel von der Hitreg her.
 
Nmmm, kann man nun die Headshots mit einer anderen Farbe anzeigen (Hit-Anzeige)?

Liq...
 
Bin gespannt, aber keine Waffenänderungen?
 
Nmmm, kann man nun die Headshots mit einer anderen Farbe anzeigen (Hit-Anzeige)?

Liq...

Ja, auch Killshots kannst du nun eine eigene Farbe zuweisen. Viel wichtiger aber ist, das sie endlich die Holo-Optics gefixt haben und diese nicht mehr so übertrieben dick dargestellt werden.

Die hitreg bei CTE und vanilla ist die selbe, nur das nun die Hitmarker nachvollziehbarer angezeigt werden. Kein Headglitchfix, schade. Dafür endlich weider Loopings mit Helis möglich und kein lames 313 gefickte mir Jets mehr.
 
Zuletzt bearbeitet:
Ja, auch Killshots kannst du nun eine eigene Farbe zuweisen. Viel wichtiger aber ist, das sie endlich die Holo-Optics gefixt haben und diese nicht mehr so übertrieben dick dargestellt werden.

Die hitreg bei CTE und vanilla ist die selbe, nur das nun die Hitmarker nachvollziehbarer angezeigt werden. Kein Headglitchfix, schade. Dafür endlich weider Loopings mit Helis möglich und kein lames 313 gefickte mir Jets mehr.

Oha, thx, gleich mal heute Abend ausprobieren :)

Liq...
 
Wie kann ich denn den Joystick invertieren?
Im Jet zieht er die Nase hoch, wenn ich ihn nach vorne drücke.
Im Heli ist es das selbe, wenn ich ihn nach links drücke, lehnt sich der Heli nach rechts...
 
Also ich bin grade sehr beeindruckt das DICE noch immer an BF4 arbeitet und nun ein patch gekommen ist der den Netcode verbessern soll.
Wenn der auch was bewirkt--> fetten Respekt!
 
@Zocker007
Ja klar das ist richtig ich habe das spiel damals ja aus Mexico gekauft und dann zurückgegeben weil es dreck war.
Wenn die das aber nun hinbekommen das es sauber läuft macht mir das hoffung das Battlefront doch gut werden kann.
Genauso soll ja angeblich nächstes jahr schon BF5 erscheinen und das wird doch garantiert alles noch auf der Frostbite 3 sein auch wenn es dann die Frostbite 3.5 ist.
 
von mir aus dürfen Sie das 4er ruhig noch ne Weile aktuell lassen...
Ich brauch nicht so schnell ein neues BF
 
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