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Hast ne X-Fi drin? Könnte vll mehr CPU-Power fressen... Dirt ist eben CPU-Limitiert
bleiben die fahrzeuge im dirt2 ähnlich?
evtl start ich dann nochmal nen versuch nachdem das aktuelle dirt nicht laufen will und nur scheiße produziert...
ich will doch nur super 1600 verdammt xD
TheNameless schrieb:Am Mittwoch dem 19.11.2008 hat Codemasters einen neuen Teil der Colin McRae Serie angekündigt. Das Spiel wird unter dem Namen Colin McRae: DiRT 2 erscheinen. Das Spiel kommt im 3. Quartal 2009 für PC, PlayStation3, Xbox 360, PSP und Wii.
Spielinfos
Codemasters schrieb:Colin McRae: DiRT 2 will feature a roster of contemporary off-road events, taking players to the most diverse and challenging real-world environments. This World Tour will have players competing in aggressive multi-car and intense solo races at extraordinary new locations, from canyon racing and jungle trails to city stadium-based events.
To be powered by the third generation of the EGO™ Engine’s award-winning racing game technology, Colin McRae: DiRT 2 will benefit from tuned-up car-handling physics system and new damage engine effects. It will also showcase a spectacular new level of visual fidelity, with cars and tracks twice as detailed as those seen in Race Driver: GRID.
Colin McRae: DiRT 2’s garage houses a best-in-class collection of officially licensed rally cars and off-road vehicles, specifically selected to deliver aggressive and fast paced racing. Covering seven vehicle classes, players will be given the keys to powerful vehicles right from the off. In Colin McRae: DiRT 2 the opening drive is the Group N Subaru; essentially making the ultimate car from the original game the starting point in the sequel and the rides just get even more impressive.
In addition to the World Tour, Colin McRae: DiRT 2 will come complete with full online functionality that will be core to the overall experience, with head-to-head competitive online play and new social features to engage the racing community. Prepare for mud, gravel, dust and dirt too in Colin McRae: DiRT 2, coming 2009.
Neuerungen bzw. Verbesserungen gegenüber Colin McRae DiRT
- Engine: Ego-Engine der dritten Generation
- weiter verbesserte MultiCore-Unterstützung
- verbesserte Physik-Engine
- bessere SLI Unterstützung
- eingebauter Benchmark
- Autos bestehen aus 50% mehr Polygonen
- zweifacher Detailgrad von Race Driver: GRID wird angestrebt
- verbessertes Streaming-System erlaubt mehr Texturdetails
- schärfere und realistischere Texturen
- bessere Beleuchtung und Schattenberechnung
- deutlich verbesserte Schmutz- und Deformations-Effekte
- interaktivere Umgebung
- Fahrer gehen wie in der Realität nacheinander an den Start
- Rennen bei Sonnenuntergang oder in der Nacht
- Team-Rennen
News
19.11.2008 - Offizielle Ankündigung von Codemasters
19.11.2008 - Colin McRae: DiRT 2 Interview
20.11.2008 - Ankündigung bei 4players.de
20.11.2008 - Ankündigung bei Gamestar.de
20.11.2008 - Details zur Grafik und Technik
08.12.2008 - Preview @ Gamestar
09.12.2008 - Neue Bilder zum kommenden Ralleyspiel erschienen
14.12.2008 - Neue Impressionen aus dem Karriere-Modus erschienen
Videos
Screenshots
Diese Grafik soll im Spiel erreicht werden. Man kann die Bilder hier in höherer Auflösung runterladen.
Screenshots @ Gamestar
Links
[Website] Colin McRae DiRT 2 @ Codemasters