Intel Freak
Banned
was haltet ihr von Vogtland ? Gute marke oder eher auch billigschrott ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Und ich kann Dir einen Zeitraum nennen, in dem es das hier nicht gegeben hat. Erinnerst Du Dich? Ach ne, geht ja nicht.
was haltet ihr von Vogtland ? Gute marke oder eher auch billigschrott ?
wie siehts denn aus? 50€ sportfahrwerk, 0€ 15jahre alte sommer reifen, 10€ alu felgen vom schrott, 10€ "racing" sitzbezüge ausm aldi, 10€ hammerite + schaumstoff rolle, 1€ fürn bohrer zum auspuff laut machen
@eraser: günstig und billig ist ein unterschied?!
Ich bin mir ziemlich sicher, keine 0815 Karre zu fahren.Wer meint denn von Euch keine 0815 karre zu fahren ?
ich wette jeder wird hier jetzt schreiben ich fahre keine 0815 karre.
This brings me on to the Ford Mustang. It’s a terrible car. Bouncy, underbraked, nowhere near as fast as it should be and equipped with a live rear axle. Something that went out of fashion at about the same time as the Bailey bridge.
Ford argued that it had fitted museum technology because that’s what America’s drag-racing fraternity had asked for. I see, so you wreck a car’s handling and ride simply to keep half a dozen fat men in Kentucky happy. Sure, I believe you. And the decision had nothing to do with the fact that live axles cost 4p whereas more modern alternatives don’t.
Anyway. None of this matters, because whenever I see a Mustang I’m filled with a sometimes uncontrollable urge to buy one. I know the stripes are silly, I know the wheels are slightly wider than is strictly necessary and I realise the big bulge on the bonnet is as laughable as the hosepipe attachment Robert Plant used to sport in his pants.
I’m also aware that the seats are made from UHT leather, that the dash is made from materials that Lego would reject, that it can be beaten off the lights by a Golf (cart) and that in England such a car would mark me out as someone who in pubs says, “I’ll take a Bud,” because secretly I want to be American.
And yet the feeling persists. Maybe it’s the badge and all that Bullitt nonsense. Maybe it’s the style. It is a good-looking car. But mostly it’s the fact it’s the only Ford made today with rear-wheel drive. That shows that beneath all the rubbish it was designed by someone who cares.
In every way, it’s worse than a dull-as-ditchwater Kia Rio. But because it was plainly created by an enthusiast it has a heart and a soul. That’s why I’d buy a Mustang and why, even if my dog’s life depended on it, I wouldn’t buy a Rio.
Unsere Empfehlungen sind doch eh egal.
Hast du ja vorhin gesagt was von uns zu halten ist.
Gnade den gottverdammten aufklebern dieser welt.
Komisch steht nen ///m auf nem 316i wird sich nicht beschwert...
Ich frage gezielt nach der marke.
Klar nen FK Werd ich da nicht reinstecken.
Vogtland hat ja auch mal Audis mit fahrwerken bestückt und ist ja auch ein namenhafter Tuner.
Deswegen wollte ich mir das Vogtland Junior Kit besorgen.
Klar jetzt wird gewettert das der nicht serie war...
is klar
@ Vpower, das ja dumm. Also tiefer soll er entweder nur 40/40 oder 60/40 das wars aber auch. Und ne 14'' felge mit 195/45R14 passt ohne weiteres drunter.
Was issen für dich die zweite schrottkarre mit deinem allerweltsgolf der an jeder ecke steht ?
mein volvo is weder schrottig noch sonstetwas.
Und ich sag mal so, es sind nicht mehr viele von den alten Polos unterwegs. und ich würde GERNE für MICH einen erhalten. Auch wenn er verbeult ist. Holzkeil + geschick und du siehst nix mehr.
Falls du den anderen Polo meinst, den habe ich verkauft.
Ich bin mir ziemlich sicher, keine 0815 Karre zu fahren.
So Nicht-0815, dass ich genau zwei Radiosender hier in der Gegend empfangen kann, weil das Radio alle Frequenzen mit gerader Dezimalstelle nicht empfängt.
So Nicht-0815, dass mir die ganzen kleinen und großen Fehler an dem Wagen absolut egal sind. JC hat darüber für die Times auch mal einen wunderbaren Artikel geschrieben:
Code:This brings me on to the Ford Mustang. It’s a terrible car. Bouncy, underbraked, nowhere near as fast as it should be and equipped with a live rear axle. Something that went out of fashion at about the same time as the Bailey bridge. Ford argued that it had fitted museum technology because that’s what America’s drag-racing fraternity had asked for. I see, so you wreck a car’s handling and ride simply to keep half a dozen fat men in Kentucky happy. Sure, I believe you. And the decision had nothing to do with the fact that live axles cost 4p whereas more modern alternatives don’t. Anyway. None of this matters, because whenever I see a Mustang I’m filled with a sometimes uncontrollable urge to buy one. I know the stripes are silly, I know the wheels are slightly wider than is strictly necessary and I realise the big bulge on the bonnet is as laughable as the hosepipe attachment Robert Plant used to sport in his pants. I’m also aware that the seats are made from UHT leather, that the dash is made from materials that Lego would reject, that it can be beaten off the lights by a Golf (cart) and that in England such a car would mark me out as someone who in pubs says, “I’ll take a Bud,” because secretly I want to be American. And yet the feeling persists. Maybe it’s the badge and all that Bullitt nonsense. Maybe it’s the style. It is a good-looking car. But mostly it’s the fact it’s the only Ford made today with rear-wheel drive. That shows that beneath all the rubbish it was designed by someone who cares. In every way, it’s worse than a dull-as-ditchwater Kia Rio. But because it was plainly created by an enthusiast it has a heart and a soul. That’s why I’d buy a Mustang and why, even if my dog’s life depended on it, I wouldn’t buy a Rio.
Tja ich kanns mit dem Link oben ja schon beweisen, da ist der R32 um einiges flotter, auch so ist der R32 nicht langsam aber auch nicht wirklich schnell für seine leistung aber Volvo ist bekannt dafür das die für ihre Leistung nicht wirklich gut gehen.
Was haltet ihr von dem Gerät als Daily BIATCH:
VW 1,9 TDI Rolling Stones - Detailansicht
hab noch einen AFN Turbo mit VTG daheim liegen... so 130 - 140PS sollten dann standfest drin sein.
Wie das ding aussieht ist mir scheissegal.