[Sammelthread] Payday 2

Ach mehr is das nicht? Erst rushen wie gewohnt und dann durch ein Parkhaus ballern ohne weiteres Missionsziel?

@mitcharts: Ich kann mir jetzt schon vorstellen wie das bis heut Abend aussieht, ohjee.

Hmmm, evtl. mach ich die 100 dann doch noch voll vor der Pause wenn die mehrtägigen Jobs nun endlich besser belohnt werden. Sind ja nur noch 15 Level :P
 
Zuletzt bearbeitet:
Wenn Du diese Anzeige nicht sehen willst, registriere Dich und/oder logge Dich ein.
Ach mehr is das nicht? Erst rushen wie gewohnt und dann durch ein Parkhaus ballern ohne weiteres Missionsziel?

@mitcharts: Ich kann mir jetzt schon vorstellen wie das bis heut Abend aussieht, ohjee.

Hmmm, evtl. mach ich die 100 dann doch noch voll vor der Pause wenn die mehrtägigen Jobs nun endlich besser belohnt werden. Sind ja nur noch 15 Level :P

Hab in der Nacht einmal Nightclub und einmal UJ gespielt. Kam einmal das Café Escape bei Nacht und einmal son Escape bei Tag wo man kurz auf den Van warten muss. Und gerade nochmal Nightclub angemacht, da kam das Parkhaus. Stand schon bereit, man musste nur zwei Ebenen hoch. Dauert jetzt nicht lang, aber auch ein Vielfaches der 20 Sekunden.
 
Was mir aber auch absolut nicht gefällt ist die Änderung des ECM Jammers, das macht die Säge jetzt noch unnötiger.
 
Also entweder man hat mit Level 100 unendlich Holzplanken, Kann in einer Sekunde drillen, kann Bankschließfächer ohne Werkzeug in ncihtmal einer Sekunde öffnen und kann durch Schilde schießen als wären sie aus Zuckerwatte oder dieser Typ heir ist einfach nur ein kleines, dummes Versagerkind: Steam Community ::

Ist so unglaublich langweilich..
 
Kleine frage am rande ... wie kann ich die leute die tot am boden liegen wegtragen? bitte um antwort
 
Du meinst die Gegner? Mit dem Cleaner Skill.
 
Ja, rechts unter dem Skilltree gibt's die Option dafür. Aber aufpassen, du bekommst zwar alle Skillpunkte wieder, aber nur einen Teil des investierten Geldes.
 
Sind schon genauere Infos bekannt wann der erste DLC erhältlich sein wird?
 
Moin!

Gibt es hier n paar vernünftige Leute die Lust haben zu zocken ? Also nicht direkt jetzt aber generell ? :d
Ich hab kein Bock mehr auf die ganzen Idioten da draußen. :rolleyes:
 
Endlich ein Filter nach bestimmten Jobs.
Das Markieren von Kameras hab ich bisher auch vermisst.


Crime.net


New seeding for Crime.net contracts. All available contracts will have a chance to be displayed. No more waiting forever for a contract to appear.
New Crime.net filter where you can filter on specific contracts.
You can now buy contracts available on Crime.net. Bain will set you up for a fee deducted from your Offshore Account.


Gameplay


For all stealth crews out there, you can now highlight cameras as long as the alarm hasn't been triggered.

Interaction


Fixed an issue where we changed the interaction point for lockpicking safes, making it work better

Safe house


Due to popular demand from the community, we've improved the safe house vault - if you're rich enough, you'll know what we mean ;)

Skills


Shinobi - Ace - Changed skill description to more accurately describe what the skill does
Iron Man - Ace - Sprint and shoot upgrade added to the skill
Kilmer - Ace - Sprint and reload upgrade added to the skill


Weapons


Stubby can now be modded on the CMP Submachinegun
Silenced guns are much better silenced - Try it and see if you like it!


Bug fixes


Infamous ALT Space bug and BEEP keyboard is gone + dead + no more!
Fixed an issue with the pager yellow highlights on gangsters killed before cops are alerted
 
Zuletzt bearbeitet:
Boah scheisse wie ich Franzosen hasse bei dem Spiel!
Lassen dich die Arbeit machen, versauen dabei fast alles. Und kurz vor Ende eines mehrere-Tage Jobs kicken se dich. Dumme Bande!
 
Zuletzt bearbeitet:
Habe es mir nun auch gekauft, aber leider gleich Ernüchterung, da es über Steam nicht starten will (Black Screen mit Spielmusik). Sämtliche .dll Austauschtipps aus dem Netz funktionieren leider nicht und ich finde nirgends eine offizielle Stellungname zu dem Problem, oder hat da jemand was für mich?
Ich will doch nur spielen.... :(

Auch Nvidias Physx neumachen half nix.
 
So langsam wird das Spiel langweilig. Besonders das auswählen der Skills ist schlecht gemacht. Hätten die ruhig wieder so wie beim Vorgänger machen sollen.
 
Kann mir eigentlich einer sagen wo der Sinn ist, wenn man als Host Leute kurz vor Ende kickt?

Franzosen, Holländer und Deutsche..wie selten dumm sind die Leute eigentlich? Man kriegt mit mehr Leuten doch mehr XP?
 
Habe ich auch schon erlebt.
Wahrscheinlich ist Schadenfreude der Antrieb...
 
Hat jemand schon SGSSAA am Laufen?? suche da noch gute Blurfreie Bits

P.s. hier mal meine schnell gemachte Payday 2 SweetFX ;)

Das Steam overlay muss aber aus sein und an aus geht per F12 taste
 
00:00PAYDAY 2 Update #11 is live!
Community Announcements - OVERKILL_Almir
Hey guys!

Our largest update yet! This one carries a lot of free content like a new heist, 4 new masks, new economy and much improved AI and difficulties. Pay a visit to the Nightclub and Big Oil as well. They got a lot of new stuff in them!

Update size: 801.9 mb

Team mates


Improved killer instinct for the AI team. They are more aggressive and more prone to stay alive even on the OVERKILL difficulty. Single player never looked more tempting.


Difficulty


Much harder OVERKILL! Yes you got it - now dont cry.
SWATS now have much better flashbangs - use the shades!
More balanced single player sessions
BULLDOZERS are now EVIL


Police AI


Added more and better run and walking animations for our dear enemies.


Crime.net


Improved Payouts!:

The Crime.net economy has got a major upgrade. After looking at massive amounts of data and collecting player feedback we have implemented and tested a new economy system.

Each contract now has reward dependant on the mission specifics. Some contract amounts can seem low but the REAL value is in stealing the LOOT BAGS. If you sling a lot of Coke for Hector he will compensate you greatly. The reward is different depending on the number of coke bags you clear. On the other hand, if you hit Big Oil + it is not at all about bags and more about completion. If you get the engine to the helicopter and escape you get a hefty contract pay. This makes the game more tactical and you have to fight greed on almost every map.

Thanks to everyone who helped out with this!

CrimeNet is now balanced so you can chose to play for XP or Money or a middle way. Learn this by playing the heists on different difficulties. There are some anomalies to be found and taken advantage of!
NOTE: If you are in a BAG focused mission, go for the additional bags - they pay out several 100% more than the mandatory bags (for which you get the contract pay). BUT remeber - GREED KILLS!
Multiday jobs pay out greatly and are very rewarding once you figure out how to move additional bags through them.


Presentation


Crime.net has reduced its somewhat cluttered info when counting the PAYDAY and contract money for you. You will be presented with a PAYDAY number that shows the amount of money the contract is worth EXCLUDING the LOOT BAGS. This is the offshore account money and 10% of that becomes you spendable cash. Look into it. it is simpler and more straightforward.
All cash numbers are now presented as Offshore money until converted to spendable cash.
The Contract filter is back!
Kick Filters. You can now set Kick enabled and filter on that on Crime.net.


HUD


We now display mission bags value on PAYDAY for both mandatory and additional bags in TAB stats screen during gameplay.


Skills


Boosted Aced Combat Medic revive bonus from 25% to 40%.
Enemies more affected by ECM feedback and civilians are no longer affected.
Added Inside Man Assets on almost all levels so that you can buy a EXPERT DRIVER that 100% takes away the Escape.
Made sentry gun tier 6 more effective.


Loot Drop


Added EXP cards in the loot drop for fast leveling
Added much better cash cards!


Weapons


New reload animations for the Deagle!
Texture fix for the "professional" sight.
IZHMA 12G Shotgun damage is buffed.
M308 Rifle has had its damage adjusted correctly.
Kobus 90 Submachinegun got a damage increase with long barrel weapon mod. added.

Nun gibts noch mehr Karten..



2013-09-14_00007dwsky.jpg
 
Zuletzt bearbeitet:
Irgendwie ist der 11. Patch nicht so der Brüller.
Vielleicht liegt es auch daran dass ich mit Erreichen von Level 100 kein Ziel mehr habe.
 
Ab heute gibt es bereits Update 12:

PAYDAY 2 Update #12 is live!
18 September 2013 - OVERKILL_Almir
Hey guys!

Here is update #12. Thanks to everyone for the swift feedback of Update #11. Thanks for allowing us to mine some economic data to get this balanced as well.

Update size: 32,6 mb

Systems

Made tweaks to the economy system - added a whole lot more money to PAYOUTs and matched that with prices. Bags are super important! Or go check out Big Oil...
Made tweaks to the skill costs, higher tiers are now more balanced
Increased the XP payout depending on difficulty


Law enforcement

Included a feature where law enforcement now can spawn and move in groups of bulldozers, tasers, shields and heavy SWATs
Tweaked the tactics of the law enforcers - tasers grouped with bulldozers now charge instead of providing support and are more aggressive
Balanced the bulldozer spawn rates on the different difficulties
Balanced the tan FBI spawn rates on the different difficulties
Made a change where we buffed the snipers
Balanced the FBI Officers so they do less damage but still hurt
Balanced the Gangsters so they do less damage but still hurt
Taser now has increased taser range, are also harder to headshot


Skills

Made a fix so that the Cleaner skill works properly with the cooks in the Rats Heist
Buffed the Bulletproof skill, now absorbs more damage


Nightclub heist

Made several fixes connected to AI movement pattern and collision


Diamond Store heist

Made a fix to the ATM machines
Made a fix to the Expert Driver asset
Made a fix where the escape van wouldn't be enabled in some cases
Tweaked the number of guards that spawn


Weapons

Balanced the Mark 10 Submachinegun, lowering its damage output
Balanced the Para Submachinegun, lowering its damage output


Ghost

Buffed the ECM jammer by increasing the range


Titan safes

Made a fix to the Titan safe timer, lowering it to great extent


Almir
OVERKILL - a Starbreeze Studio.

Mal sehen wie lange es dauert, bis es das hier endlich gibt: http://t.co/QfGA96bDH7
 
Ich habe mir Payday2 am We geholt und mal angezockt, aber mit der KI machts net wirklich Spaß.

Ist hier noch jemand aktiv dabei?
 
Hardwareluxx setzt keine externen Werbe- und Tracking-Cookies ein. Auf unserer Webseite finden Sie nur noch Cookies nach berechtigtem Interesse (Art. 6 Abs. 1 Satz 1 lit. f DSGVO) oder eigene funktionelle Cookies. Durch die Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir diese Cookies setzen. Mehr Informationen und Möglichkeiten zur Einstellung unserer Cookies finden Sie in unserer Datenschutzerklärung.


Zurück
Oben Unten refresh