Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1080p würde ich nie als ein Muss für NextGen bezeichnen, aber wenn man mit Framedrops zufrieden ist!
Ich habe das anders in Erinnerung, PS4 hat bei BF4 die bessere FramerateDie Info zu BF4 stammt hier aus dem Thread, einfach paar Seiten zurück blättern.
Habe das in etwa so in Erinnerung: "BF4 auf der PS4 ruckelt bei Checkpoints"...
Sind mir dann doch zu viele Einschränkungen, aber das die PS Taste nicht geht ist klar.Ja, allerdings nicht mit allen Spielen (gibt irgendwo ne Liste), PS Taste geht nicht, SixAxis geht nicht, Rumble geht nicht und du musst über USB Kabel verbunden sein.?
RevoX81, zu DR3 habe ich mich bereits geäußert und werde es mir erstmal nicht kaufen vllt später gebraucht fürs zwacken! Aber Forza 5 1080p @ 60fps zb. ! muss ja nen 1080p Titel nennen da alles was darunter ist natürlich völlig inakzeptabel ist
RevoX81, zu DR3 habe ich mich bereits geäußert und werde es mir erstmal nicht kaufen vllt später gebraucht fürs zwacken! Aber Forza 5 1080p @ 60fps zb. ! muss ja nen 1080p Titel nennen da alles was darunter ist natürlich völlig inakzeptabel ist
Das mit den Checkpoint rucklern war bei CoD
Joystiq gave Call of Duty: Ghosts 3.5 out of 5 on PlayStation 4 and the reviewer talked about the frame rate issues saying: “A key pillar of the Call of Duty experience has always been rock-solid 60 frames per seconds gameplay. On Xbox 360, Ghosts maintains this mandate. The PlayStation 4 version, however, has noticeable technical issues, sometimes slowing to a crawl, particularly during set-piece moments with multiple effects. One specific moment I was able to replicate multiple times on PS4 was a campaign scene that ran smoothly on Xbox 360 and PS3, while the game chugged On PlayStation 4. These frame rate hitches happen throughout the campaign on PS4 and, in a series known for its Hollywood-inspired bombast, it detracted from the experience.”
GiantBomb also talks about these issues in their review saying: “Additionally, the PlayStation 4 version has a handful of noticeable dips in its frame rate. This usually seemed to happen when a lot of smoke or other effects were on-screen, but occasionally it occurred in multiplayer for reasons I couldn’t even guess at.”
CoD hat auf der Ruckelstation4 Framerateprobleme und das nicht nur bei Checkpoints, auch Mittendrin und sogar im Multiplayer. Und das bei der ach so potenten Hardware. Wurde Seiten vorher schon durchgekaut, von den Sonytologen wohl wieder verdrängt.
Call of Duty: Ghosts reviews point to technical and frame rate issues with the game on PS4 | GearNuke
Nö, du siehst nur wieder das, was du sehen willst.
CoD hat auf der Ruckelstation4 Framerateprobleme und das nicht nur bei Checkpoints, auch Mittendrin und sogar im Multiplayer. Und das bei der ach so potenten Hardware. Wurde Seiten vorher schon durchgekaut, von den Sonytologen wohl wieder verdrängt.
Call of Duty: Ghosts reviews point to technical and frame rate issues with the game on PS4 | GearNuke
Ah, reicht Dir noch nicht mal das fett markierte. Nimm mal die sonyblauen Scheuklappen ab.
While the Xbox One version of Call of Duty: Ghosts has been confirmed by Activision to run at a lower resolution than its PS4 counterpart (720p upscaled to 1080p native, respectively), that numerical difference is less meaningful than you might imagine.
The two versions look nearly identical. Viewing the Xbox One release next to the PS4 , I had difficulty telling them apart. It's possible that the PS4 version looked somewhat sharper, but that may have just been my imagination after confirming the hard resolution difference. The next-gen releases of Call of Duty: Ghosts are so close together that gun to my head, I'd have no confidence in being able to discern which version was which — at least, while the two are standing still.
The Xbox One release's framerate was far more noticeable. As mentioned in the initial review, Call of Duty: Ghosts suffers from consistent framerate drops on the PS4, especially during multiplayer when action got especially hectic. The Xbox One version suffered no such drops, maintaining a steady 60 frames per second throughout.
For a multiplayer shooter, framerate consistency is paramount. Given its relative visual parity with the PS4 release, Call of Duty: Ghosts is a more playable, slightly superior (albeit disappointing) game on Xbox One.
Peinlich für die Ruckelstation4.
Naja, was ist dann die One bei DR3? Ein Diaprojektor?
Es wird wohl alles andere ausgeblendet und sich an den letzten Strohhalm geklammert.
Bitter für die Ruckelbox das sich dieser CoD schimpft
Na gehen Dir die Argumente aus?