I´exemple
Banned
Man das sieht extrem aus, denke das wird das erste Game, was eine 360 nicht mehr darstellen könnte! (bitte nicht provozierend verstehen)
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ich find trotzdem Gears of War is immer noch der absoluten Grafik Hit auf der 360er!! Zocks immer bei einem Freund co-op, ein spiel für die ewigkeit
bis der 2. Teil rauskommt am 7 November ;-)
Wieso holste dir keine eigen x360 ? kostet doch nur noch 200 €
Notorious by the seemingly-impossible glossiness of its E3 2005 pre-rendered 'graphical target' demo, Killzone 2's history to date has been anything but impressive. But at Games Convention 2008, the lengthy demo for the game underlined why Sony has spent so much time and money on the title alternatively labeled a 'Halo 3-killer' and/or 'the most expensive multimedia project ever undertaken in Holland'.
The first thing to point out, however, is that the things people didn't like about Killzone on PlayStation 2 are still in evidence. There's no jump (I have to interrupt here- it is confirmed that you can jump, but not jump and shoot at the same time ). The camera wobbles around all over the place whenever you run, reload or throw grenades. The art palette remains a mixture of over-saturated blooms and a thousand different shades of grey. The Helghast are still an impersonal enemy with day-glo orange goggles on their heads.
But these caveats aside, Killzone 2 is perhaps the first game to be worthy of the label PlayStation 3-killer app. Compared to the Resistance 2 demo that's on the same stand, Killzone 2 is about ten times as long and four times as impressive.
Of course, being a demo, the pace is perhaps overly varied and somewhat exaggerated. You move from tight-in corridor spaces up close and impersonal with Helghast to huge vista battlefields full of the buggers, with your side fighting in the distance and you, plus AI-buddy, fighting your way to get to that action through a series of ambushes and fixed gun-emplacements you must conquer and then use against their erstwhile owners (cue overwhelming firepower and a certain amount of game timing clichés). But the process is worth it. Eventually you get to ride in a rocket-firing tank and blow the hell out of those huge battlefield vistas.
What's really impressive about the game though are the smaller details, like the solidness of all characters with their chunky body armor and overstated battle-worn animations. Sure it's motion capture touched up with keyframes, but looking at it you know where a large chunk of Sony's money went and also know that it was money well spent. These troops are moving through the shattered urban environment with heavy weapons and using the cover as they come.
Perhaps the single best touch though is the reaction you cause when you riddle an enemy with bullets. The solidity of the body remains - and the ragdoll death animations are deathly - but before then, a cloud of black particles detaches itself from the now-dancing figure as if a mist of blood and bodily fluids is being emitted. It's probably some sort of computationally-cheap special effect linked into the complex deferred rendering technique used in the game but it's highly effective nevertheless, as are the scarlet rivers that start to run down from the top of your screen when you're on the receiving end of the punishment. Frankly it feels like your killing someone (and being killed in turn) and that's surely one of the few requisites you can ask of a first person shooter.
Ganz einfach, ich will ned in die Entscheidung kommen ob ich mir nun ein und dasselbe game für die 360er oder ps3 kaufe.
Weiters sind die einzigen games die ich auf ner 360er zocke Halo und GoW im Coop puhh ich will gar nicht daran denken was ich an diesem Wochenende meinem Körper angetan hab wie Halo3 rausgekommen ist
Ich kann euch dieses Video ans Herz legen
Der Mehrspielermodus war bereits in der Vorabfassung auf der Games Convention eines der spannendsten Shooter-Erlebnisse, das ich je erlebt habe. Ich bin sehr sicher, dass ’Killzone 2’ eine Multiplayer-Granate wird, die vielleicht sogar ’Call of Duty 4’ und ’Halo 3’ übertrumpft. Eine klare “Ausgezeichnet“-Einstufung für diesen Teil des Spiels. Der Singleplayer-Modus enttäuschte mich nach einem ersten Anspielen ein wenig. Zwar nicht schlecht, aber irgendwie spielerisch zu sehr auf Nummer sicher setzend, wirkt dieser Part ziemlich veraltet. Mal schauen, wie sich die Story-Kampagne im fertigen Spiel schlägt. Ansonsten kann ich eigentlich gerne auf die Solomissionen verzichten und mich ganz auf die Multiplayer-Duelle konzentrieren. Nach der Anspiel-Session auf der GC 08 wird das ungeduldige Warten bis zur Veröffentlichung im Februar 2009 richtig schmerzhaft.
Es ging mir ja in meiner Kritk nur um die Technik. Denn es klang so, als ob Killzone 2 nur 0815-Standard wäre, nur weil es eine Texturschwäche hat, über die positiven (technischen) Aspekte hast du aber kein Wort verloren.
...
Ich denke es wird keine Maus und Tasta Unterstützung haben. COD4, Halo3 und UT3 zeigen, dass sich EgoShooter bestens auf eine Konsole mit 'nem Pad spielen lassen.
HD-Footage 20 Min von Multiplayer.it (hat sehr gute Quali, unbedingt saugen!)
http://www.megaupload.com/de/?d=SVG2745X (488.29 MB)