Ak1504
Urgestein
Thread Starter
- Mitglied seit
- 04.08.2013
- Beiträge
- 4.194
Wer noch die Tokyo Xtreme Racer, Wangan Midnight Games kennt da gibts jetzt was neues in Entwicklung was echt tolle Features sowie Car Customizing hat: Night Runners...
Die Prologue Version ist gratis verfügbar. https://store.steampowered.com/app/2707900/NIGHTRUNNERS_PROLOGUE/
Unterstützen kann man das Projekt auch und helfen die weiteren Stretch Goals zu erreichen: https://www.kickstarter.com/projects/night-runners/night-runners
Datenschutzhinweis für Youtube
An dieser Stelle möchten wir Ihnen ein Youtube-Video zeigen. Ihre Daten zu schützen, liegt uns aber am Herzen: Youtube setzt durch das Einbinden und Abspielen Cookies auf ihrem Rechner, mit welchen sie eventuell getracked werden können. Wenn Sie dies zulassen möchten, klicken Sie einfach auf den Play-Button. Das Video wird anschließend geladen und danach abgespielt.
Youtube Videos ab jetzt direkt anzeigen
Aus der Steam Beschreibung:
TAUCHE AB IN DIE UNTERWELT DER JAPANISCHEN STRASSENRENNEN
In einer unbekannten Zeit zwischen 1990 und 2009 navigierst du durch die korrupten und zwielichtigen Machtkämpfe lokaler Straßenrennteams, die alle um die Kontrolle über ihre Regionen und die Spitze der Crew-Rangliste kämpfen.
- Extrem detaillierte Anpassungsmöglichkeiten, einschließlich des Äußeren, des Innenraums, der Räder, des Motors und des Fahrverhaltens
- Dynamischer Charakterdialog; andere Rennfahrer kommentieren dein Auto, deine letzten Rennen, neue lokale Rekorde und deinen Fortschritt
- Voller Fotomodus mit VHS, alten Kameraeffekten und Bewegungsunschärfe
- Freie Bewegung in der Garage und auf dem Autotreffen (Parking Area) zwischen den Rennen
- Einstellbarer Bildschirm-Shake und Kamera FOV
- Prozedurales Skripting von Spielevents, hoher Wiederspielwert
Es gab 2 Patches die letzten Wochen für die Prologue Version:
Patch v1.023 (Reshade, Remappable Controls, Lowered AI grip/weight, +more)
FIXES:
- New Reshade in driving area and Tatsumi PA
- Added remappable controls
- Fixed fast travel not stopping speed sometimes
- Lowered AI grip/weight
- Increased AI 'player avoid'
- Improved Handling (less understeer at high speed, more oversteer at low speed)
- Removed camera crash effect that would make the camera clip out of bounds
- Improved player livery memory management
- Made loading screens faster
- Buffed Drag Tires launch when they are hot
- Added language/region filter for main menu date, which was causing crashes for certain regions (mostly S.E.A languages)
- Nerfed small wheels speed advantage
- Added fix for tunnel entry launch bug
- Fixed being able to quit a Crew Challenge race
- Fixed bug where player could remove engine part mesh
- Fixed bug where car auction selected car would continue driving
- Removed tape noise from loading screen
- Added tweaks to how car paint looks
- Fixed storage money glitch
- Fixed Camshaft upgrade effects on redline and top speed
- Fixed chassis roll being wrong when reversing
- Fixed ETC toll light not appearing on car
- Increased FOV in cockpit camera when at 0 speed
- Fixed streetlight flares getting 'out of sync' with actual streetlight after freeroaming for a long time
- Changed how headlight flares and streetlight flares look
- Mini-map GPS will show automatically when you have a GPS target
- Added headlight beam fog on med+high light settings
- Added option to turn off speed blur
- Fixed lens flares showing through 3rd brake light and rear view mirror
- Lowered AI difficulty of Tomoika ETC Toll booth
- Fixed some number plate formatting inaccuracies
- Fixed AI spin out on 'Koto City East Loop'
- Reduced wait time at race start for pausing/opening GPS
Patch v1.0611 (Better Car Paint, More Music FX Settings, Less Pop-in, +more)
FIXES:
- Car paint improvements
- Increased brightness
- Made brightness settings look better and work better
- Fixed handbrake input being activated during phone calls on certain input maps
- Fixed bug where you if ran out of fuel and then ended the night you'd get stuck
- Fixed UVs being wrong on certain rims
- Improved RAM usage a bit
- Added buildings to reflections on "ultra" graphics setting mode and during photomode on other graphics settings
- Increased chunk size for less pop-in
- Increased difficulty slightly
- Added more variants to 'MUSIC FX' settings and made 'full off' louder
- Added steering input deadzone
- Added remove camera tilt option
- Improved accuracy of reset point and direction
- Fixed being able to buy extra parts even if you don't have enough cash