[Sammelthread] War Thunder

Natürlich fallen die an. Für jedes Flugzeug hast du allerdings 10 kostenlose Repairs. Klick mal auf das Briefsymbol in der oberen Leiste und dann klick dein letztes Gefecht an. Dort wirst du sehen, dass dir für die Reparatur Lions abgezogen worden, wenn du Autorepair eingeschaltet hast. Gelistet wird dort wieviel du in der Runde verdient hast, wieviel für Autorepair und den Kauf von Munition verwendet wurde und als letztes, was dann wirklich auf deinem Konto ankommt.

thx...frage mich nur warum sie das nicht im Ergebnis mit zusammen fassen..naja...BETA
 
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thx...frage mich nur warum sie das nicht im Ergebnis mit zusammen fassen..naja...BETA

Weil dort nur dein Nettoeinkommen der Runde auftaucht und das ist imo auch gut so. Wer sich anschauen will, wie viel er für Munition und Reparaturen abgezogen bekommt, hat ja die Möglichkeit in den Benachrichtigungen nachzusehen.
 
...bin jetzt das erste mal HB geflogen. Nachladen geht da nur auf dem Flugfeld?! Kann es sein das das MM da nicht ganz so fein ist? Da trete ich mit nem Bomber (Ju 88) gg HighTier Lvl Flieger an. No Chance, die pusten mich schneller vom Himmel als ich gucken kann. Da einzig gute ist die XP und Lion Ausbeute. Die ist echt nicht schlecht.

Ach so:

http://warthunder.com/en/news/159/current/

also ich halte das mal für "geschönte" Pic´s
 
Zuletzt bearbeitet:
Ja nachladen geht nur aufm Flugfeld. Warthunder hat noch Probleme mit dem matchmaking. Manchmal werden höher rangige zu den kleineren gezogen um ein match starten zu zu können oder so ...

Gesendet mit der GT-I9300
 
Mal zu den Ammis -> Reserve kann man fast nicht gebrauchen -> Level 1/2 = die beiden Buffalos sind der Wahnsinn! -> Level 4 Kittyhawk, 6x12mm, es dreht sich beim kippen wahnsinnig schnell um die eigene Achse, das lässt im ersten Moment die lässt die totale Killermaschine vermuten, hat aber FÜRCHTERLICHES Handling, das ganze ist totaler quatsch, sie fliegt in Kurven sowas von steif!! also man trifft einfach mal überhaupt nicht, das Fadenkreuz wandert nach oben, weil das querruder anscheinend fehlt!!! sogar die level 1 Buffalo mit 2xmgs (12mm und 7mm) bringt mir schneller ne killstreak, weil sie sich einfach mal direkt steuert, und die level 2 Buffalo mit 4x12mm ist sowieso nur lächerlich viel stärker dagegen.
 
Zuletzt bearbeitet:
Erste Screens zu den Tanks. Ich sag nur LECKER!
Wenn die jetzt die Finger von solchen Dummheiten wie megagenauer Panzerarty ala WoT lassen, dann ist Wargamings Suppe für mich gestorben:

War Thunder - free combat MMO game | NEWS
 
Alter Verwalter!

:love:

Das sieht mal richtig lecker aus!!!
 
Sieht gut aus! Ich denke aber es wird weniger komplex wie WoT, was nicht gleich heiß, dass es schlechter wird!
 
Was ist an WoT komplex? Ich denke eher das Warthunder dem Anspruch einer Panzersim mehr gerecht werden wird als WoT.
 
Dito. Wot ist eher das Spiel der Ahnungslosen... Sonst könnten die dort nicht mit den Panzern machen was sie wollen!

Gesendet von meinem HTC One V mit der Hardwareluxx App
 
ey diese WT community besteht doch zu 90% aus Vollpfosten hoch zehn.....grad nen geniales Match gehabt, 2 Städte und ich war letzter Mann im Team übrig. Was macht man da ? Natürlich: ab in die Focke Wulf und ab nach oben, zeit schinden....die hatten keine Bomber mehr und massig Bodenziele übrig. wenn die zeit ausläuft gewinn ich das Ding noch. Gesagt getan, 5 Minuten durchgehalten und das Ding noch gedreht (gab gut Belohnung)....1 Minute später werd ich von drei noobs aus dem anderen Team im Chat dumm angemacht von wegen chicken und so...:fresse:
 
Zuletzt bearbeitet:
Pff, hab gestern nen Bomber abgeschossen und wurde dafür vom eigenen Teammate mit seiner BF109-F4 gekillt. Er war wohl der Auffassung, ich hätte ihm den Kill geklaut. Dummes Kind...
 
naja keine weiteren worte dazu^^

wenn ich sehe, dass mein Teammate es einfach nicht schafft, rotz ich mit drauf komme was wolle...wenn es ne B17 oder ne Yer ist sowieso.....die bomben dir nämlich mir nichts dir nichts den Flugplatz weg.
schon oft genug deshalb verloren - jedesmal das gleiche, das eigene Team dominiert sichtlich, dann kommen 2 yers und drehen das ding
 
Och, sinnlose "Deine Mudda" Flames sind auch immer ganz nett. Verkommt auch zunehmens zu dieser Counter-Strike Community
 
so schlimm ist es noch nicht mMn - die halbe zeit versteht man die brüder eh nicht....ich bspw. kann kein kyrillisch :d
 
Spiel mal im Low- bzw. Middle-Tier... so 6-8. Da haste überwiegend Hirnamputierte. etwa solche, wie ich letztens im kino bei Fast & Furious 6 live & in action "erleben" durfte. Erst abends legt sich das wieder. Spiele aber imo eh nicht so viel und man kann den Chat auch gekonnt ignorieren. Nervig wird es erst, wenn es sowas auch im Spielverhalten abmalt und man wieder keine Chance auf den Sieg hat.
 
Oder die , die garnicht erst raffen was sie machen müssen. Eben erlebt: Gegner team hat noch alle bodenziele und mein team bekommt es nicht gebacken was weg zu Bomben. Trotz jeder menger ju's und wellingtons. Herrlich. Bin dann mit der f4-trop hingegangen und hab zerstört was ging.

Gesendet mit der GT-I9300
 
wenn man nen Premium Fighter hat, bringt "Bodenziele" bomben recht wenig, da man pro Abschuss einfach unglaublich viel XP kriegt. Ich hab auch meistens 0 Ground Targets, dafür aber 10+ Abschüsse. Ich verliere oft, aber wayne, XP + Lions sind mehr als genug pro Spiel.
 
Lade grad nen 3GB patch. Weiß da jemand was drüber?
 
?!

Ist das schon dwer neue Content-Patch? Sprich neue Grafikeffekte, neue Flieger, u.a. MiG-3 etc.? Steht auf der News-Seite denn nichts? Bin grad auf Arbeit und kann nicht gucken.
 
Squadrons

Squadrons are in-game integration of players, designed for joint combat, participation in tournaments and viewing of squadron statistics. The squadrons are designed to unite players under the same tag and title. Members of a Squadron - are brothers in arms who fight side by side, together they share the bitterness of defeat and glory of victory!

You can create your squadron with a unique name, tag and motto. Squadron names can consist of Latin symbols or numbers of 1 to 5 symbols. Tag, you can select squadron logo. The maximum number of people in the squadron at the moment is 128. The cost of creating a squadron is 2500 gold eagles. Monitoring the effectiveness of his Squadrons, you can record stats in a special table.

Integration with Facebook and Twitch.tv

Facebook will allow players to share screenshots, end of the battle windows, display their new rank etc. A functional Twitch.tv account will allow players to share videos of their fights directly in real time.

New Tutorials

The Tutorial’s have been completely redesigned. Now it’s even easier for beginners to learn to shoot, bomb and dogfight!

Play with your friends

Now you can invite your friends for a game of War Thunder with special in-game functionality.
Those signing up will receive an additional 50 eagles at the first entry to the game!
For every friend you get to invite via your account:

You will receive:
50,000 silver lions, when a friend reaches Rank 5 in any country.
100 golden eagles when one reaches rank 10 in any country.
500 golden eagles when one reaches Rank 20 in any country
The unique extra crew slot in each country if 10 friends that you have introduced have all reached rank 10.
As well as additional rewards if a guest buys Eagles!
New maps

Top of the World

Arctic - dazzling snowy landscapes and a variety of targets: pillboxes, artillery, armoured columns and ships. You will be engaging the enemy in a dynamic battle over the "top of the world."

Cliffed Coast

Ireland - sharp closely spaced high cliffs - a great place to play cat and mouse. You will perform incredible maneuvers that will help throw off the enemy on your six by creating an obstacle course for him to pursue you.


Zhengzhou - Historical Battles (Custom Battles only at the moment)

April 14, 1944 of the 12th Japanese Army of the Northern Front launched an offensive against Chinese troops of the 1st Military District (BP) in the direction of Zhengzhou, Tsyueshan, breaking through the Chinese defence by armoured vehicles. Thus was the beginning of the Beijing-Hankousskoy operation, a day later they moved toward the 11th Army of the Central Front of the District of Xinyang, on the offensive against the 5th Chinese BP to surround the Chinese group in the valley of the Huai River. participating in this operation in the main areas was 148,000 Japanese soldiers and officers. The attack was successfully completed by May 9. Parts of the two armies joined in the town of Tsyueshan. During the operation, the Japanese had captured the strategically important city of Zhengzhou (April 19) and Luoyang (25 May). In the hands of the Japanese was a large part of the province of Henan and the entire railway line from Beijing to Hankou.

New aircraft

USA
P-36A
R-36C
XP-50 (premium)
XP-55 (premium)

USSR
I-15bis
MiG-3-15
LaGG-3-66
La-7B-20
Yak-15P
Yak-15
Yak-9P

Japan
Ki-45 ko Toryu
Ki-45 otsu Toryu
Ki-45 tei Toryu
Ki-45 hei Toryu

Added New Premium Level 1 aircraft:

USA - F2A-1 Buffalo Thach;
Germany - CR.42CN Marcolina;
USSR - I-153-M62 Zhukovsky;
Britain - Gladiator Mk.II Taka;
Japan - A5M4 Hagiri.

You will receive one of these aircraft in your first battle for that country.(One free aircraft only)
Choose carefully your first battle!

Interface

The new interactive background hangar for your aircraft. Now all your planes are located right on the runway.

Added the display of the cause of death of your aircraft;
The "Save username and password" in the login window is now divided into two separate fields;
Added three new variants of the login window background and loading;
slightly redesigned colour scheme of in-game interface;
Complete redesign of the debriefing panel, it is now more informative and colourful;
Reworked Pilot Card;
Completely changed the tab "Achievements" and "Awards";
The decal application interface has been re-designed to be more user friendly. Now all the decals are in one place;
Game options Menu - added "Community" with the settings for Facebook and Twitch.tv;
Changed the icons indicating the current bonuses and promotions.
Changed the color of the text when displaying events in battle. Now, the message text will be displayed pale blue when shooting down the enemy and pale red - an ally instead of white, as before;
Graphics

Changed the calculation of shadows, increased their effective resolution;
Added effect lens flare;
Added effect of SSAO (approximate global illumination simulation technology) for quality settings;
Improved lighting model for aircraft;
Improved support for 3D Vision;
Improved game performance in the all Higher Settings (except for ATI cards with the old drivers and ATI graphics cards to 4800 series);
Changed calculation and rendering of clouds. Clouds now intersect with the terrain without visual artifacts;
Fixed animation of tailhook hook on the the F4U;
Fixed display of slats on some aircraft;
Fixed display of torpedoes in the hangar.
Sound


New voices for voice commands in English, French, Spanish and Italian added;

New sounds for the new hangar and debriefing window

New voicework for tutorials (Russian and English)
Game

Added air raid siren on airfields;
Added cockpit for dive bomber Pe-2-1;
Fixed behavior of the AI ​​bombers on missions;
Fixed inability to complete the mission Battle of Solomon Islands;
Improved collision detection on contact with the surfaces of the aircraft;
Fixed wandering planes on moving aircraft carriers;
Added modification for the bomber crews of the United States and Britain: splinter-proof vests;
Improved synchronization with the server for aircraft;
Improved movement of ground vehicles in a formation while moving on the roads;
Added additional fuel filling (MW50, GM1, NO2, WM) on the ground;

Improved behavior of bombs, rockets and torpedoes in the air, they now behave more realistically;
Fixed a bug that caused the random movement of a Torpedo after launch.
Configured tension of arrestor wires on aircraft carriers, the hooking has become more realistic;
Fixed a bug which resulted in the aircraft severely shaking and jumping up and down on moving aircraft carriers, which gave various random movement.
Fixed incorrect bomb bounce (when uding delayed detonation on some of the bridges;
Improved calculation of the frictional forces, when braking and taxiing over rough terrain.

Rank Yak-3 was lowered from 11 th to 10 th;
Rank Aircraft La-7 downgraded from 14th to 12th;
Rank aircraft La-5 FN lowered from 11 th to 9 th;
Rank aircraft Ki-49-IIb raised from 7 th to 8 th;
Rank aircraft Ki-49-IIb / late increased from 7 th to 9 th;

Added mountable suspension modification kits for weapons R5 Bf.109G-6, Bf.109G-10, Bf.109K-4;
Abilty to mount through modification of motor gun MK 108 Bf.109G-10;
Added MGFFM gun for the following aircraft: Bf-110C4, Do-217E4 (turret version);
Posted bomb armament for the F-86A-5 Sabre, in the form of 2-under-wing 500-pound bombs;
Added bomb load for Do.217N-1 - 8 bombs sc50;
For IL-10 added bomb load of 2-250kg bombs FAB-250;
For the Yak-9P added mountable modification motor gun: NA-23 and H-37 (23 mm and 37 mm, respectively);
For BK-37 cannon added a new ammo rack option - "To engage aerial targets";
Machine gun type 92, type 89, type 97 to change the default ammo racks (part of general purpose bullets replaced by special);
For aircraft, armed with guns and ShVAK Hispano, added options for racks with an increased number of tracers (every second and every third, respectively);
The redesigned mechanism for information conversion rate of weapons in the arcade fighting (the old values ​​are reset to the default value of 400 meters);
Added increase in the spread of shells as increasing the length of the queue of heavy automatic cannon;
Reduced the likelihood of large-caliber automatic guns jamming when firing long bursts;
Improved visibility of tracers on caliber 7 mm, 12 mm and 20 mm;
Refined ballistics, loss of penetration and damage to the caliber of the bullets and shells 7.5-7.92 mm, 12.7-13 mm and 20-23 mm;
Redesigned high-explosive and fragmentation effect for all shells and bullets;
Improved effect of explosive and incendiary bullets on the aircraft skin;
Fixed position of the effect of the shot on the MiG-9;
Implemented simulation time delay fuses (projectile after charging may take some distance from the trigger and go deep into the design of the aircraft);
Fixed number of rounds to 20-mm cannon Bf-109G10 from 150 to 200;
Fixed a number of shells for the guns of La-7 from 150 to 170 on the trunk;
For LaGG-3 series 35 and 66 to change the amount of cartridges and shells: from 500 to 200 for a machine gun UBS and from 120 to 150 for the gun ShVAK.
Fixed amount of ammunition for the machine guns MG 131 turret on the aircraft Me-410a-1, Me-410a-1 u2, Me-410a-1 u4 from 450 to 500 rounds per gun;
Fixed number of rounds on two foreign exchange guns MG 151/20 on an airplane Me-410a-1 u2 from 230 to 250 rounds per gun;
Changed the number of cartridges on a plane P-40 until you have 240/291/312 rounds per gun;
Fixed turret on the aircraft Ju-87D3/D5/G1/G2, MG17 machine gun replaced by Sparky MG-81 machine guns;
Fixed a bug in the aircraft armament Er-2 with turret Lu2B M105 machine gun in the bottom hatch install corrected to collar;
On the MiG-9, MiG-15 NS-37 cannon replaced by Guns N-37D;
Changes in DM

Reworked dynamic damage model of aircraft;
Reworked damage system: Liquid and air cooling;
Refined materials design elements and components, specified strength of the various elements of the design;
Refined work of fire prevention systems on the aircraft (charging neutral gases, self-sealing tanks, etc.);
Reworked system fires, increasing the probability of fire fighting shifted toward higher velocities, the probability of extinction at high speeds enhanced;
Fixed a bug where some of the planes could continue a long flight with no visible damage in the presence of a fire.



Wenn ich nicht falsch liege ist es der neue Patch



 
Zuletzt bearbeitet:
Wow, viele und vor allem auch nette Änderungen. Die Jungs hängen sich echt rein :)
 
coole features der download über p2p ist aber sehr langsam :(

was bedeutet clouds quality movie?
 
Zuletzt bearbeitet:
Kannst doch P2P im Launcher ausstellen, geht zwar nicht immer schneller, aber in den meisten Fällen hilft es.
 
Clouds quality sind die wolken. Wie gut die dargestellt werden sollen

Gesendet mit der GT-I9300
 
da bin ich mal gespannt - lade es grade. vor allem die premiumflieger lesen sich interessant.

edit: da kriegen die Sowjets mal wieder ordentlich Push - diverse YAK Modelle, eine neue LaGG u.s.w. - Chatflame ick hör dir tapsen :fresse2:
 
Zuletzt bearbeitet:
Wer von euch nutzt denn diese premium flieger mal ehrlich?
Und wenn ja welche?

Nach dem Patch is der nebel ultra krass geworden finde ich



Gesendet mit der GT-I9300
 
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