Awppenheimer
Experte
- Mitglied seit
- 16.07.2014
- Beiträge
- 587
Und ich will nen S2000. Man kann es nicht jedem Recht machen.
Tja, nur wurde die Giulia schon offiziell Anfang Jahr bestätigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Und ich will nen S2000. Man kann es nicht jedem Recht machen.
Nein, gibt noch kein Datum.
Die Mod-Autos dürften da auch nichts ändern.
Bisher wurden nur ein paar Mods von Kunos übernommen, aber auch nur das 3D-Modell, alles bzgl. Physik wurde bei denen von Grund auf neu gemacht. Cobra und Mazda 787B sind z.B. solche Autos und da kamen jeweils auch als freier DLC.
Bei einem Bezahl-DLC wird wohl alles von Kunos von Grund auf selbst gemacht.
Wie wollt ihr den Fahrerwechsel denn vornehmen? Online geht das ja wohl kaum, als müsstet ihr ja zu Dritt in einem Haus sitzen und Hotseat betreiben, oder?
Da finde ich Apps besser die mir den Vorsprung als Delta in grün Anzeigen, inklusive Sektorzeiten. Eine gute App ist pTracker, quasi must have.Ja, das Ghostcar ist ja auch immer an bei mir. Aber ich möchte gern meinen aktuellen Vorsprung/Rückstand auch auf der Karte sehen.
Kunos Simulazioni is glad to announce that after more than eight months of development,
the Ferrari 70th Anniversary Celebration Pack finally is coming to Assetto Corsa: it will be available on Steam on September 19th,
to be followed soon on PS4 and XBox One. The package as a whole will include a selection of seven of the most iconic cars ever produced by the Italian car manufacturer!
Introducing the Ferrari 250 GTO... The 250 GTO model was the pinnacle of the development of the 250 GT series in competition form, whilst still remaining a road car.
It made its public debut at the annual pre-season Ferrari press conference in January 1962, and was the only front-engined model on display,
with its monoposto and sports racing counterparts all having a mid-engine configuration. The 250 GTO was the ultimate expression of the Ferrari 250 GT car.
It was equally at home on the road or track – perhaps the last dual purpose road/race car produced – and has achieved legendary status amongst aficionados of the marque.
With only a relatively small production run of thirty-six cars, and with many of the examples produced having a great racing pedigree,
it has become one of the icons of Ferrari's production history, with a revered position in collectors' circles.