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Im Zweifelsfall mit einem neuen Commander nochmal neu anfangen.
Böde Frage: wie fängt man mit mit nem neuen Commander an ? .. bzw. kann man mit dem bereits erstellten Commander neu anfangen? .. Ich spiele die Gamma 1.02.
Ich war gestern zwischendurch ziemlich verzweifelt und hätte am liebsten alles neu gestartet..
Ich habe nicht gewusst wie das geht und habe mich durch die menüs geclickt um irgendwie den Standort meiner Eagle zu finden.In der Galaxymap müsste an dem System, in dem Deine Freagle ist, ein kleines Schiffssysmbol sein, in der Systemansicht dann neben der Station in der es steht.
Gamma 1.03 incoming
Good afternoon/evening/morning depending on where and/or where you're reading this,
Gamma 1.03 is on its way - the build should be available from 15:30 GMT. Keep the tickets and reports coming in as all of your feedback is incredibly important. Thanks so much for every bit of input you've provided so far.
The full change log can be seen below:
- Crash following dropping out of Supercruise at Aulin Nav Beacon fixed
- Fix for travel tutorial getting stuck in hyperspace
- Fix occasional crash at startup related to upnp
- Fix for model crashes in D3D
- Fix crash in targeting system
- Fix for rare scaleform crashes
- Fix for faction data crash in Fawaol system
- Fixed possible crash if you happen to shut down a ship on the same frame as it fires a drone
- Handle null pointer in star texture particles
- Fix decal trails threading issue
- Don't include systems we are not permitted to enter in the route planning
- Player reported bounty vouchers never show up in the transactions tab fixed
- Fix an erroneous loadout appearing at USSs
- Server optimisation to use cached star system names
- Fix the false-positive user vanish reports from server to webserver
- Fix Venus atmosphere thickness
- Make sure micro rocks are locked and written into buffer before trying to draw them
- Fix for rocks mission when entering and leaving the rings in the single player missions
- Gas giant and rocky info was also using the boolean operation to mask flags
- Add mission abandonment telemetry for tracking down cargo ejection failures
- Append what kind of mission player event triggered a mission update request to the request
- More telemetry added for items not loading
UPDATE: Server side change log:
- Temporarily ration keen Explorers to 20 starsystems at a time when selling their scanned data at Universal Cartographics
- Fixed a bug that stopped some types of News Articles from being generated
- Fixed a bug that stopped some players from creating Commanders
Thank you.
Nein, das ist der Preis für das Gamedesign: Landeerlaubnis, rumdrehen, nur auf bestimmten Stellen landen...Edit: Was mich übrigens extremst nervt: Wenn man landet und dann wieder startet, dass das Schiff erst versenkt, gedreht und dann wieder hochgefahren wird... WARUM!? Kann man das irgendwo deaktivieren?
Wie meinst du das? 00:07 wo?einfach auf 00:07 einregeln und so lassen...
Also bei 7 Sekunden den Schub ins Blaue? Das passt dann?die zeit die man rbaucht bis zum ziel.. bei 6 sekunden ist man zu schnell 7 ist perfekt. ganz kurz vor dem ziel kann man nochmal gas geben
Das ist aber Elite und nicht X3. Diese Vergleiche mit anderen Spielen sollte man sein lassen, man findet immer etwas was schon mal in einem anderen Spiel "besser" gemacht wurde. Wobei es sich meistens immer um Komfort Funktionen handelt damit ja schnell schnell gespielt werden kann. So etwas sollte man sich abgewöhnen, gemütlich spielen, das Spiel so nehmen wie es ist und man kann plötzlich über eine ganze Menge Dinge hinweg sehen und hängt sich nicht an Dingen auf, die so sind wie sie sind.in X3 war das super gelöst...
nein den schub so machen dass es 7 sekunden sind
als anweisung:
if zeit > 7 sekunden do max schub
if zeit < 7 sekunden do min schub
- Address issues identified via telemetry of items loading indefinitely
- Ignore the buyback flag for livery items. Fixes disappearing paint jobs
- Fix an assert that happened in HIP 77310
- Additional telemetry for remaining indefinite item loads
And a couple of server side changes:
- Stocked the Basic Discovery Scanner and Size 2 Class H Shield Generator modules in significantly more outfitting shops
- Many performance and reliability improvements