Enemy Territory - Quake Wars Thread | Update auf 1.4 released !!! [15.01.2008]

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naja, bei fileplanet steht: "Status: UNCONFIRMED • Date: TO BE ANNOUNCED"

also würde ich noch nicht die nächsten paar tage mit rechnen...
 
Da war FP etwas früh dran , einige konnte das ja ziehen, können aber noch nichts mit anfangen.:coolblue:
 
nein der DL war nur für leute der closed beta, aber irgendein held hat ihn veröffentlicht
 
Ein Paar FilePlanet User, also Leute mit Account :d Konnten die Beta bereits runterladen, leider fehlt ihnen der Key, somit können sie nicht zocken :d



Aber starten lässt sich die Beta :tongue:

Quelle: quakewars.se
 
Zuletzt bearbeitet:
man kommt sogar in die console, aber hosten oder joinen, etc. funzt halt nicht.



quelle: crossfire.nu



:edit

Player Guide
Welcome to the Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta

homepage.ntlworld.com/tomnbk/index.html
oder
fpsadmin.com/download/uploads/ETQW_beta_online_guide.zip

Das sind extra keine Links ;)
 
Zuletzt bearbeitet:
-=MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS=-

These specifications do not represent the final hardware requirements for Enemy Territory: Quake Wars. Development is ongoing and support for a much wider range of hardware is expected for the game's final release.

SOFTWARE REQUIREMENTS:
Microsoft(R) Windows(R) XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Microsoft DirectX 9.0c (included)

HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.2 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3200+ processor
RAM: 1GB RAM
VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600GT or ATI(R) Radeon(R) X800 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

RECOMMENDED HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.4 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3500+ processor
RAM: 1GB RAM
VIDEO CARD: 256MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6800GT or ATI(R) Radeon(R) X850 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

SUPPORTED VIDEO CHIPSETS*:
NVIDIA Geforce 6 Series (6600GT or higher)
NVIDIA Geforce 7 Series
NVIDIA Geforce 8 Series
ATI Radeon X800 or higher
ATI Radeon X1600Pro or higher

:wayne:

Für HighDef wird wohl mehr aufgefahren werden müssen :coolblue:
 
Für HighDef wird wohl mehr aufgefahren werden müssen

ich habe derzeit eine 8800gts mit 320mb.

ich hoffe das die megatexture engine von qukewars, in etwa gleich performt wie ein doom3, quake4 oder prey. wobei gerade prey sehr gut optimiert wurde.

in doom3 sowie prey ist eine 8800gts mit 320mb fast gleich schnell wie eine mit 640mb.
http://www.computerbase.de/artikel/...a_geforce_8800_gts_320mb/12/#abschnitt_doom_3
http://www.computerbase.de/artikel/...dia_geforce_8800_gts_320mb/17/#abschnitt_prey

von daher bin ich guter dinge :bigok:
aber wer weiß, vielleicht braucht gerade die megatexture engine mehr ram, abwarten...

Im August/September kauf ich mir wieder eine neue karte von nvidia, mal schaun vielleicht wirds eine G90/G92 bzw. 9800er. böde bezeichnung, weils von ati schon eine 9800er gibt, von daher wird das teil wohl einen anderen namen bekommen... aber jetzt wirds schon zuviel OT :d
 
Zuletzt bearbeitet:
Quake Wars wird imho schon mehr als 320MB VRam brauchen, selbst in 1280x1024 mit AA/AF. Da sehe ich schwarz für deine GTS 320, eine Karte die ich mir niemals gekauft hätte, die Karte ist weder Fisch, noch Fleisch.
 
Quake Wars wird imho schon mehr als 320MB VRam brauchen, selbst in 1280x1024 mit AA/AF. Da sehe ich schwarz für deine GTS 320, eine Karte die ich mir niemals gekauft hätte, die Karte ist weder Fisch, noch Fleisch.
mal schaun, in doom3 und prey bringen mehr ram laut computerbase (siehe weblinks von oben) nichts :d
und 1280x1024 mit AA/AF sollte mit der 320mb version meiner meinung drinnen sein, ich brauch aber 1920x1200 :d dafür muss dann später die neue nvidia welche im august/september rauskommt herhalten...
 
es ist eine aufgebohrte d³ engine die megatextur nutzt und somit wie anarchy keinesfalls mit d³ vergleichbar ist
ihr solltet euch das video von der quakecon 2006 saugen da seht ihr was ich anarchy und ich meinen ;)
 
With the Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta approaching, we have a few more bits of information about how the whole thing is organized, how you will be able to get your key, and, most importantly, when key distribution will actually start.

First off, I know there's some concern that most of the 60,000 Public Beta slots will go to FilePlanet subscribers - this is not the case. In fact, the keys are split right down the middle, with half going to subscribers and the other half to people with free FilePlanet accounts.

Now, the ETQW Public Beta client will not work without a valid beta key. With that in mind, your next question is undoubtedly "How the *bleep* do I get a key?" Aside from the fact that this is a family-friendly blog and I won't have that kind of language around here, it's pretty straightforward: There will be a special Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta mini-site going up on FilePlanet that will be available throughout the key distribution phase. When you log into this site with your FilePlanet account and keys are available at that time, you'll get your key along with a download link for the beta client.

Let's move on to the actual distribution phase of the beta. As you're reading this, the beta is being released to a very limited number of select FilePlanet subscribers - we're calling this the sneak peek phase. Essentially, we're using this to test the delivery process and to see if there are any last minute showstopper issues. If you are a FilePlanet subscriber, you may get the chance to partake in this.

If the sneak peek goes well and no catastrophic issues crop up, we will move on to the actual key distribution phase. This is going to last several days and on each day we will make available a number of beta slots through the aforementioned ETQW sub-site on FilePlanet. During the first three days of this process, keys will be available to FilePlanet subscribers only. This will be followed by two days of keys for anyone with a free FilePlanet account.

The best part, and I've been waiting five paragraphs to say this, is that Day 1 of key distribution is currently scheduled for the middle of this week. That's right, the first batch of keys for the Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta will go out in just a few days! FilePlanet's ETQW sub-site will be going up that same day.

Now why are we spreading these out over several days instead of throwing all 60,000 keys out at once? Simple: We want to make sure that as many people as possible get the chance to obtain a key and we feel that scheduling a predetermined number of keys to go out each day is the best way to do this. We're also going to be gradually ramping up the number of available keys with each passing day, so as time goes on, more keys are passed out per day. This allows us to steadily increase the load on our back-end infrastructure, making sure we can effectively test that.

Of course, a multiplayer beta is useless if there are no servers to play on. Towards that end, we've been working closely with a select number of Game Server Providers to get servers for the Public Beta up in North America, Europe, and Australia. We will continue to work with GSPs around the world to make sure Enemy Territory: QUAKE Wars servers can be found in every major territory when the game ships.

One last thing: We will definitely keep you updated throughout the various phases of the Public Beta roll-out, so be sure to check the site regularly to find out the latest. If you have an RSS reader, you can grab our feed right here to stay up to date on all things ETQW.

also mitte der woche gehts los mit betakeys. aber gestaffelt
 
Jetzt geht's Los !!!!!!111

Mehr Details zur Beta, Key-verteilung und Releasedatum !

Zusammenfassung :

- Die Keys werden 50:50 geteilt auf Subscriber und Kostenlose Accounts

- Erste Keys werden schon verteilt an Subscriber um die Funktion der Server sicherzustellen

- Richtig los gehts mitte der Woche - also ca. Mittwoch/Donnerstag (wenn keine Bugs im Verteilungssystem auftreten)

- FP stellt eine eine Mini-Site alleine für den Beta Download, man loggt sich ein und wenn Keys verfügbar sind bekommt man einen samt DL Link

- Die Keys werden jeweils Paketweise freigeschaltet damit nicht alle auf einmal weg sind und die belastung der Server zu begrenzen wobei die anzahl der Keys jedes mal größer wird.

- An den ersten 3 Tagen gibt es die Keys nur für Subscriber, danach kommen die Kostenlosen Accounts

- Es werden genug Server bereitstehen

:banana:



EDIT - argh, das kommt davon wenn man ne zusammenfassung schreibt ...
 
Und wer hat die Beta schon ? bzw einen Key?

Ich weiß nicht ob ich es Posten darf da ich ein en Link habe wo man die Beta Downloaden kann.
 
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