Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bin mal gespannt wie gut meine GTX mit voltmod rennt
Drum, ich wunderte mich auch schon wieso bei diesem Treiber auf einmal im ATI Tool 0 Mhz. standen. Der Shadertakt bleibt bei mir auch konstant.
Mit dem neuen 163.67er Treiber kann man das takten vergessen, meine per Bios übertaktete Gf 8800 GTS zeigte nach ein paar Minuten zocken 0 MHz an.
MfG
und was passiert dann? Freeze?
Added new ForceWare 163.67 overclocking interfaces support. Please take a note that by design of new NVIDIA drivers ForceWare's NVAPI overclocking interfaces no longer scale shader domain clock when raster domain clock is changed on G8x graphics processors and provides completely independent shader domain clock adjustment interface instead. It means that all overclocking tools supporting traditional overclocking interfaces (e.g. RivaTuner, ATITool or PowerStrip) change raster domain core clock only when overclocking core with these drivers. Now RivaTuner is the only third party overclocking tool supporting new independent shader domain clock adjustment interface too and able to overclock it with these drivers. Currently shader domain overclocking in RivaTuner is available for power users only and is exposed as user adjustable shader/ROP domain clock ratio represented by ShaderClockRatio registry entry. The next version of RivaTuner will provide independent shader domian clock control directly via overclocking GUI.
@ iNpaniC und Mayk-Freak: würdet ihr sone vmods auch machen, also z.b. für mich ? wenn ja was würde das kosten und wie macht man das mit versand etc.
antwort bitte als pn, danke
mfg
foxxx
Der neuste Treiber (163.67) entkoppelt den Shadertakt vom coretakt, das heißt wenn ich mit Rivatuner/ATITool etc den Coretakt anhebe bleibt der Shader auf default. Hoffentlich kommt bald ein Tool mit dem man dann den Shadertakt extra einstellen kann das wär einfach nur Könnte man sich das BIOS flashen sparen
was heißt reichen?^^ das ist doch nen hammer ergebnis oder etwa net? also 648/2000
Ja bringt was, leider läuft mein bioshock immernoch fehlerhaft. In games is mein system definitiv genauso schnell wie mein XP.